۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۰۴

دیزبادی خبر داد :

برگزاری همایش راهكارهای اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس مجلس در مشهد

 برگزاری همایش راهكارهای اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس مجلس در مشهد

مشهد – خبرگزاری مهر: دبیر همایش راهکارهای اقتصاد مقاومتی گفت: همایش راهکارهای اقتصاد مقاومتی به منظور ارایه واجرای طرح های اجرایی در بخش های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان با حضور رئیس مجلس شواری اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود دیزبادی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری كه در محل انجمن انبوه سازان خراسان برگزار شد اظهار کرد: هایش ملی راهکارهای تحقق اقتصادی پنجمین همایش از سلسله همایش های آرمان گرایانه در کشور است كه توسط گروهی از جوانان به منظور تحققق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان برگزار می شود.

دبیر همایش راهکارهای اقتصاد مقاومتی با اشاره به جنبه های اجرایی همایش افزود: هدف از اجرای این همایش این است كه به منویات مقام معظم رهبری كه در راستای اقتصاد مقاومتی است جامع عمل پوشانده شده و در جامعه نهادینه شود.

دیزبادی با تاكید بر اهیمت مدیریت جهادی تصریح كرد: بهترین الگوی مدیریت جهادی مدیریت در زمان دفاع مقدس بود كه با توجه به همه محدودیت ها و مشكلاتی كه وجود داشت كشور در بهترین حالت اداره شد و این باید مورد توجه خواص و مسئولان باشد كه جمهوری اسلامی باید بامدیریت جهادی بر مشكلات غلبه كند.

وی تصریح كرد: این همایش به دنبال لفاظی نیست و به دنبال ارایه طرح های اجرایی برای كمك به مردم در بخش های مختلف است.

دبیر همایش راهکارهای اقتصاد مقاومتی با تاكید بر اینكه این همایش به صورت پایلوت در خراسان رضوی برگزار می شود اذعان كرد: طرح های صنعتی، كشاورزی و دامی با مشاركت مردم در برخی از شهرستان های استان از جمله كاشمر، بردسكن و خلیل آباد اجرا خواهد شد.

دیزبادی ادامه داد: یكی دیگر از اهداف همایش در صورت موفقیت این طرح ها ایجاد سرفصلی در بودجه سال آینده برای این طرح ها است تا برخی مشكلات استان مرتفع شود.

دبیر همایش راهکارهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مجلس و شخص اقای لاریجانی به عنوان رئیس قوه قانونگذاری در كشور نسبت به این همایش نطر مثبتی داشته وقول مساعدت داده اند كه ضمن حضور مستمر در این همایش حضور داشته و روند فعالیت ها را زیر نظر داشته باشند.

 وی ادامه داد: دبیرخانه این همایش به صورت دائمی فعال بوده و كمیسیون های اجرایی همایش به صورت مستمر بر طرح ها نظارت دارند.

دیزبادی تصریح كرد: در این همایش ۱۵ طرح و ۱۰ طرح صنعتی ارائه می شود که از میان اینها ۵ طرح ملی بوده و نقش مهمی را در اقتصاد استان خواهند داشت.

وی در پایان یاد آور شد: این همایش ۲۹ و ۳۰ آبان‌ ماه به مدت دو روز با حضور علی لاریجانی، محمدباقر نوبخت و روسای کمیسیون‌های مجلس در مشهد برگزار می‌شود.

کد خبر 2423972

برچسب‌ها