۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۹:۲۸

حکمت:

بخش زیادی از مشکلات مخابراتی مریوان رفع شده است/ راه اندازی اینترنت 3G در مریوان

بخش زیادی از مشکلات مخابراتی مریوان رفع شده است/ راه اندازی اینترنت 3G در مریوان

سنندج-خبرگزاری مهر: مدیرعامل مخابرات کردستان از رفع بخش زیادی از مشکلات مخابراتی مریوان خبرداد و گفت: طرح ایجاد اینترنت‌ 3G در مریوان به وزارت کشور ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد حکمت شامگاه سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس مخابرات شهرستان مریوان با اشاره به اینکه در میان شهرستان های استان بانه و مریوان با مشکلات مخابراتی زیادی مواجه هستند، گفت:در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد تغییراتی گسترده در شهرستان مریوان از نظر کیفیت و کمیت فعالیت‌های مخابراتی خواهیم بود.

وی بیان کرد: بیشترین مشکل ارتباطی در مریوان مربوط به آنتن دهی تلفن‌های همراه است و به منظور رفع موانع پوشش شبکه همراه در این شهرستان اقدامات خوبی در چند ماهه اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل مخابرات کردستان ادامه داد: با خرید تجهیزات لازم و تامین نیازهای موجود در کوتاهترین زمان ممکن که شاید در چند روز آینده نیز صورت بگیرد مشکلات پوشش دهی موبایل نیز رفع می‌شود.

حکمت از رفع مشکل پوشش دهی شبکه موبایل و تلفن های ثابت خانگی خبر داد و اظهارداشت:طبق پی گیری‌های انجام شده تمامی مواد و تجهیزات لازم برای رفع این مشکل خریداری و نصب شده است و امید است که در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی افزود: قسمتی زیاد از مشکلات موجود رفع شده است و امید است که بتوان مشکل پوشش دهی روستاهای اطراف را نیز با توسعه شبکه روستایی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون از نظر پوشش دهی اینترنت پرسرعت روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهارداشت: به منظور توسعه اینترنت در سطح شهرستان مریوان از توسعه شبکه استفاده کرده و برای آن نیز از نصب بهترین مواد اولیه استفاده شده است که در نوبه خود دارای کیفیت عالی است.

وی خاطرنشان کرد: کابل‌های محکم و استاندار جهانی برای افزایش اینترنت پرسرعت انتخاب شده است که بتوان برای سال‌های متوالی از آن استفاده کرد بدون اینکه دچار اختلال شود.

مدیرعامل مخابرات کردستان از اولویت قرار دادن مریوان و بانه در توسعه اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سرعت اینترنت در مریوان و بانه طرح ایجاد اینترنت‌های نسل جدید یعنی اینترنت 3G از سوی شرکت مخابرات استان کردستان به وزارت کشور ارائه شده است که اگر مورد تایید قرار بگیرد پس از هفتاد روز این کار عملی می‌شود.

وی با بیان این نکته که اینترنت موبایل در مریوان و بانه دارای یک سرعت کند و ناخوشایندی افزود: امید است که با ارائه نسل جدید اینترنت در مریوان و بانه شاهد افزایش سرعت بسیار زیاد اینترنت در این دو شهرستان باشیم.

حکمت به وظایف خطیر مخابرات اشاره کرد و گفت: حوزه‌های کاری مخابرات بسیار زیاد و حساس است و چون مستقیما با مردم نیز در ارتباط دارد از حساسیت های خاصی برخوردار است.

در پایان این جلسه از زحمات عبدالله کریمی تجلیل و ناصر کرمی به عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان مریوان معرفی شد.

 

 

کد خبر 2424164

برچسب‌ها