۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴

مسابقه بزرگ نقاشی در کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد برگزار شد

مسابقه بزرگ نقاشی در کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد برگزار شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه بزرگ نقاشی در کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگار مهر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک مسابقات فرهنگی تحت عنوان مسابقه بزرگ نقاشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در کتابخانه غدیر خرم آباد برگزار شد.

نصرت اله امیری خواه اظهار داشت: موضوع این مسابقه اهمیت کتاب و کتابخوانی بود که دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه ایده های خود را در مورد کتاب و همچنین ایام محرم و عاشورا به تصویر کشیدند.

مسابقه نقاشی - خرم آباد

وی افزود: در کنار این مسابقه نقاشی برنامه قصه گویی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شد و همچنین فیلم قصه دخترک کبیرت فروش برای کودکان به نمایش درآمد.

مسئول کتابخانه عمومی غدیر خرم آباد عنوان کرد: با این شیوه کار می توان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و ایجاد خاطره ای مثبت در ذهن کودکان گام های خوبی برداشت تا از این طریق دانش آموزان همپای خانواده هایشان به عرصه کتابخانه ها ورود پیدا کنند.

امیری خواه اضافه کرد: با تشویق دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه به سمت و سوی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آینده شاهد ارتقای این فرهنگ و افزایش سرانه مطالعه خواهیم بود.

وی افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه در سراسر کتابخانه های عمومی خرم آباد عضویت به صورت رایگان انجام می شود.

کد خبر 2424453

برچسب‌ها