۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

همزمان با هفته بسیج/

هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزش های انقلاب/ بسیج بازوی مستحکم برای دفاع همه جانبه از مقدسات کشور

هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزش های انقلاب/ بسیج بازوی مستحکم برای دفاع همه جانبه از مقدسات کشور

تبریز- خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه میانه گفت: هفته بسیج گامی در جهت احیای دوباره ارزش های انقلاب بوده و باید در این هفته شاهد اجرای باشکوه برنامه های متنوع فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسين ايماني ظهر پنج شنبه در جمع بسیجیان با اشاره به حضور همیشه در صحنه بسیجیان، هفته بسیج را بازخوانی دوباره ارزش های انقلاب و رویداد بزرگ تاریخی خواند.

وی با توجه به اهمیت بسیج مستضعفین و تبیین آن در کشور و جهان، گفت: استکبار جهانی با درک جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسيج را هدف قرار دهد.

ایمانی با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه بسیج به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب است، از برگزاری یادواره ۱۲۸شهید دانش آموز میانه خبر داد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود با تشريح برنامه هاي سپاه ميانه در هفته بسيج، برگزاری یادواره های شهدا، همایش بزرگ پیاده روی و کوهپیمایی خانوادگی و تجلیل از بسیجیان نمونه را با شعار بسیج ولایت مداری و انتظار از جمله این برنامه ها برشمرد.

هفته بسیج

فرمانده سپاه میانه نواختن شدن زنگ بسیج در مدارس، راه اندازی سایت های اطلاع رسانی پایگاه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان، برپایی تئاتر بسیج، نشست های روشنگری، همایش عفاف و حجاب و آئين تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه بسیجی، همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی، برپایی ایستگاه صلواتی آش نظری دو هزار و 500 نفری و گردهمایی خانوادگی با محوریت تربیت پایدار را از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج سپاه ميانه دانست.

وی همچنين غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و افتتاح خانه بهداشت در دو روستا از توابع اين شهرستان را به همت بسیج سازندگی از برنامه های ديگري عنوان كرد که در روزهاي پاياني هفته بسیج اجرا مي شود.

برگزاری نمایشگاه های عملکردی بسیج در سراسر استان

فرمانده سپاه شبستر در گفتگو با خبرنگاران این شهرستان، حلقه هاي صالحين را از زیر ساخت های قدرتمند تربیتی در رسیدن به آرمان های انقلاب و عدالت اجتماعی عنوان و بر تقویت و گسترش اين حلقه ها در سطح شهرستان تاکید کرد.

جعفر رزمی برکات بسیج درحوزه های مختلف را به تاسي از فرهنگ عاشورایی، سیره اهل بیت و تدابیر امام راحل(ره) دانست و افزود: افتخار ما بسيجيان اين است که به برکت خون شهدا و رهنمودهاي امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب همچنان در برابر دشمنان ایستاده ايم كه نویدبخش پیروزی های پی درپی در سراسر جهان است .

وی تقویت نگرش مجموعه بسیج براي احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر ترویج معروفات و جلوگیری از اشاعه منکرات را از زیرساخت های دیگر تربیتی بسیج خواند و بر اجرای این فریضه در جامعه با روش های نرم قرآنی(قول لین) براي عینیت بخشیدن به منویات رهبري تأکید کرد.

رزمی فروپاشی و تزلزل بنیان خانواده ها در جامعه را ناشی از آسيب برنامه هاي ماهواره دانست و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری براي مقابله با اين تهديدهاي و هجمه هاي فرهنگي را لازم دانست.

هفته بسیج

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه عملکردی بسیج اين شهرستان در محل سالن شهید بهشتی شبستر و حضور شکوه مقاومت بسیجیان را از برنامه های شاخص هفته بسیج شبستر عنوان کرد.

تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه های استان

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت کارگران بسیجی در کارخانه ها گفت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی در عرصه کنونی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

جواد عقلمندی افزود: بسیج نهادی فرهنگی است و بسیج کارگری هم در کنار کار فرهنگی در عرصه اقتصاد و تولید هم نقش آفرین است تا بتواند منویات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص اقتصاد و فرهنگ محقق کند.

وی با برشمردن برخی از برنامه های  حوزه شهید محلاتی در هفته بسیج، استقبال کارگران بسیجی از دیگر کارگران را در ورودی کارخانه ها با شیرینی و گل از مهمترین برنامه های این حوزه عنوان کرد.

عقلمندی اجرای شیفت ایثار را در یکی از شرکت های داروسازی این حوزه برای کمک به بخش تولید با توجه به تحریم ها و کمبود دارو از دیگر برنامه های محوری خواند.

فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری استان غبارروبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه ها، برگزاری همایش خانوادگی برای کارگران و خانواده آنها و برپایی نمایشگاه های مختلف در کنار آن، جشنواره بشقاب های سمی با هدف آگاهی بخشی درباره آسیب های ماهواره، کوهپیمایی و چندین برنامه دیگر را از اهم برنامه های حوزه شهید محلاتی در هفته بسیج نام برد.

اعزام کاروان های راهیان نور تداوم راه شهدا است

فرمانده سپاه شبستر با بيان اينكه کاروان راهیان نور، پیوند دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است، از اعزام هزار و 600 دانش آموزی بسيجي اين شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.

 جعفر رزمی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: اين تعداد دانش آموز دختر و پسر در قالب كاروان هاي راهيان نور و دو مرحله به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام مي شوند.

وی با تاكيد به اينكه اعزام کاروان های راهیان نور تداوم راه شهدا و گام فرهنگی موثر براي زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، هدف از اعزام راهیان نور بسیج دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور را آشنایی دانش آموزان با ارزش های دوران دفاع مقدس دانست.

رزمي ادامه داد: دانش آموزان در این اردوها ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، با فرهنگ ایثار و شهادت که مبارزه با تهديدهاي نرم دشمن است، آشنا می شوند.

کد خبر 2425193

برچسب‌ها