۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۹:۲۱

اخبار کوتاه نیروی انتظامی قزوین/

۱۶ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد

۱۶ کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۱۶ کیلو ۸۷۰ گرم مواد مخدر تریاک در سه عملیات پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه هفت قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ولی وندایی در این باره اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در بازرسی از یک خودرو در محل عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان ۱۴کیلو و ۵۷۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان قزوین کردند.

به گفته وی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آوج نیز در اقدامی اطلاعاتی چهار قاچاقچی مواد مخدر را به همراه ۸۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز یک قاچاقچی مواد مخدر را به همراه یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین نیز از دستگیری دو نفر به اتهام جعل امضا خبر داد و گفت: فردی با در دست داشتن یک فقره چک ۹ میلیون ریالی به پلیس آگاهی استان مراجعه و از امضا کننده چکی که در برابر خرید علوفه دام دریافت کرده بود، شکایت کرد.

سرهنگ علی حسین حسینی نژاد افزود: شاکی در تیرماه سال جاری برای وصول چک به بانک مراجعه و متوجه شد که صاحب حساب، مفقودی چک را در سال گذشته اعلام نموده است.

سرهنگ حسینی نژاد یادآور شد: ماموران موضوع را به صورت ویژه پیگیری و در اقدامی اطلاعاتی دو نفر را در رابطه با این پرونده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر نمودند.

این مسئول آگاهی در ادامه به کشف و ضبط ۸۵۶ ثوب البسه، ۵۵۲ عدد انواع شکلات خارجی و ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در سه عملیات پلیس اشاره کرد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده ۶۵۰ میلیون ریال بوده و در این رابطه نیز سه نفر نیز دستگیر شدند.

پلمپ ۵۴ واحد صنفی مختلف در قزوین

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین از پلمپ ۵۴ واحد صنفی مختلف با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اماکن عمومی این استان خبر داد.

حیدر محمدی در جلسه تشریح و بررسی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اماکن عمومی استان قزوین اظهارداشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و صنوف و به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی و همچنین پاک‌سازی اماکن آلوده و ایجاد امنیت پایدار، طرح رسته‌ای کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی طی ۴۸ ساعت گذشته و در سه نوبت کاری صبح، بعد از ظهر و شب همزمان با اجرای طرح حجمی انتظامی استان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۲۵۰ واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد کنترل و نظارت مأموران قرار گرفت که از این تعداد به ۱۰۵ متصدی واحد صنفی تذکرات شفاهی و کتبی داده شد و تعداد ۵۶ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین عنوان کرد: کشف ۱۵۴ قطعه صور مبتذل و نامتعارف، ۵۲۶ ثوب البسه با آرم و علائم نامتعارف و اقلام فرهنگی غیرمجاز از نتایج این طرح ۴۸ ساعته بود.

این مسئول با اعلام تداوم این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف سیگار و البسه قاچاق در شهرستان تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در دو اقدام ۱۵۰ هزار نخ سیگار و ۱۲۲ ثوب پوشاک خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
محمدقاسم طاهرخانی در این باره اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در دو اقدام ۱۵۰ هزار نخ سیگار و ۱۲۲ ثوب پوشاک خارجی قاچاق کشف و ضبط کرد.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان امروز در حین گشت‌زنی در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بازرسی مأموران از خودرو تعداد ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و راننده و سرنشین پژو دستگیر شدند.

این مسئول ادامه داد: این مأموران در اقدامی دیگر حین گشت‌زنی در سطح شهر تاکستان به یک نفر که در حال حمل تعدادی کیسه بود، مشکوک شدند و در بازرسی دقیق از وی ۱۲۲ ثوب‌البسه خارجی قاچاق و چهار دستگاه خردکن کشف و متهم را دستگیر کردند.

گفتنی است؛ ارزش ریالی سیگار و البسه کشف شده حدود ۱۰۰ میلیون ریال است.

کشف کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف ۲۴ هزار و ۷۲۳ قلم لوازم آرایشی بهداشتی، ۹ هزار و ۲۴۰ عدد شکلات، ۱۰۰ دستگاه لوازم صوتی تصویری در این استان خبر داد.

علی‌حسین حسینی‌نژاد در این باره بیان کرد: در نخستین اقدام امروز مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین ـ زنجان به سه دستگاه خودرو مشکوک و آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در این اقدام مأموران ۲۴ هزار و ۴۰۴ قلم لوازم آرایشی ـ بهداشتی و ۹ هزار و ۲۴۰ عدد شکلات خارجی کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین عنوان کرد: همچنین مأموران یگان امداد قزوین حین گشت‌زنی در عوارضی آزادراه قزوین ـ تهران یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ دستگاه ضبط صوت خارجی کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین مأموران پلیس آگاهی استان در اقدامی دیگر ۳۱۹ دستگاه ماشین اصلاح و لوازم آرایشی قاچاق از یک دستگاه سواری سمند کشف و ضبط کردند.

کد خبر 2425377