۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵

لیگ برتر تکواندو؛

کار دشوار مدافع عنوان قهرمانی در آغاز راه

کار دشوار مدافع عنوان قهرمانی در آغاز راه

تیم های اول و دوم فصل قبل رقابتهای لیگ برتر تکواندو در مهمترین دیدار هفته دوم این مسابقات رودروی هم صف آرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته های دوم و سوم این مسابقات فردا یکشنبه در حالی به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود که بازهم ملی پوشان غایب هستند و همین موضوع باعث می شود تا علاقمندان کمتری دشواری رفتن به خانه تکواندو را برای تماشای مسابقات به جان بخرد. اما در هفته دوم شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی در سخت ترین بازی نیم فصل اول خود به مصاف دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل قبل خواهد رفت. 

این اولین بازی شهرداری ورامین در لیگ برتر است و خانلرخانی در این دیدار اسبقی و مردانی را به همراه ندارد و با نفراتی چون شاکری ، خمسه ، عبداللهی ، بیات و بیگی تیم خود را روانه میدان می کند. در تیم دانشگاه آزاد که کار خود را با پیروزی مقابل استیل البرز در لیگ 93 آغاز کرد. خدابخش و نصر از تیم سال قبل در اختیار ندارد و خلیفه باید با قبادی ، عمیدی ، هادی پور ، حبیبی و بهرامی تیم خود را ارنج کند. 

بانک شهر که هفته اول پیروزی خوبی را مقابل جوانه به نام خود ثبت کرد این هفته باید با تیم جوان و خوش آتیه شهرداری اندیشه پیکار کند. در آخرین بازی این هفته هم جوانه به مصاف استیل البرز می رود. 

رقابتهای هفته سوم نیز فردا برگزار می شود که استیل البرز با هدایت وحید عبداللهی باید شهرداری ورامین بامدافع عنوان قهرمانی پیکار کند. شاید این از بدنشاسی عبدالهی است که در اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر دو بازی سخت را در سه هفته ابتدایی لیگ انجام می دهد. در دیگر بازی هفته سوم پاس قوامین در پیکاری دشوار به مصاف دانشگاه آزاد می رود و جوانه هم مقابل شاگردان دیندار در شهرداری اندیشه صف آرایی می کنند. 

 

کد خبر 2426015