۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

کفعمی در گفتگو با مهر:

تفاهم‌‎نامه تفویض مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان به زودی تنظیم می‌شود

تفاهم‌‎نامه تفویض مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان به زودی تنظیم می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تفاهم‌‎نامه تفویض مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان به زودی تنظیم می‌شود و با تصویب آن فولاد مبارکه ورزشگاه را تکمیل می‌‎کند.

حسین کفعمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تنظیم تفاهم‌نامه تفویض مدیریت ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌اي درباره ورزشگاه نقش‌جهان بين شرکت فولاد مبارکه و وزارت ورزش و جوانان به زودي بسته مي‌شود.

وی افزود: این تفاهم نامه با محوريت استانداري اصفهان منعقد شده و اميدوار هستيم که فولاد مبارکه ورزشگاه را تکميل کند و اينکه نقش هر کس چگونه فعالیت داشته باشد و وضعیت مدیریت آن چگونه باشد، در تفاهم‌نامه مشخص مي‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگها سپاهان اصفهان درباره زمان بهره‌برداری از این پروژه تصریح کرد: اينکه بهره‌برداري از ورزشگاه نقش‌جهان چند سال در اختيار شرکت فولاد مبارکه خواهد بود، در تفاهم‌‌نامه مشخص مي‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما صحبت‌هاي خود را کرده‌ايم و اگر بخواهيم در اين ورزشگاه هزينه کنيم، با توجه به اينکه اين هزينه، هزينه زيادي خواهد بود، نسبت به هزينه، مدت زمان بهره‌برداري مشخص مي‌شود اما هنوز عدد و رقمي براي آن تعيين نشده و نمي‌توان درباره صحبت کرد.

کفعمی بیان داشت: استانداري و وزارت ورزش و جوانان مرجع تصميم‌گيري در اين باره هستند زيرا وزارت ورزش و جوانان با توجه به تعداد پروژه‌هاي زيادي که در ورزش کشور وجود دارد، نمي‌تواند آن را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: پروژه‌هاي زخمي زيادي در کشور مانده و از اينکه فولاد مبارکه اين ورزشگاه را که يکي از آرزوهاي ديرينه مردم اصفهان به شمار مي‌رود، تکميل کند، استقبال مي‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان افزود: حق مردم اصفهان این بوده که ورزشگاهي در حد و شأن اصفهان ايجاد شود و آنها دوست دارند که باشگاه سپاهان در اين زمينه ورود کرده و مشکلي در اين باره وجود ندارد.

وی درباره اینکه بعد از ساخت ورزشگاه، پروژه به چه مدت در اختیار شرکت فولاد مبارکه خواهد بود، خاطرنشان کرد: هزينه‌هاي بسيار زيادي در طول بهره‌برداري وجود دارد و پرسنل آن نيازمند هزينه‌هاي زيادي هستند و در اين باره مشکلي وجود ندارد و مدت زمان بهره‌برداری، در تفاهم‌نامه مشخص می‌شود.

کد خبر 2426134

برچسب‌ها