۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱

۷۵ عنوان کتاب چاپ شده استان ایلام رونمایی شد

۷۵ عنوان کتاب چاپ شده استان ایلام رونمایی شد

ایلام - خبرگزاری مهر: با حضور مسئولان، ۷۵ عنوان کتاب چاپ شده استان ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل ارشاد استان ایلام صبح شنبه در این آیین اظهار داشت: به طور میانگین در سال حدود ۱۳۰ عنوان کتاب در این استان چاپ و منتشر می شود.

علی گهرسودی عنوان کرد: امروز نیز  از ۷۵ عنوان کتاب چاپ شده استان ایلام در سال جاری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و غیره رونمایی شده است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲۶ موسسه انتشاراتی در استان ایلام وجود دارد و از این تعداد ۱۶ موسسه فعال بوده است.

وی عنوان کرد: ولین مشکل در این حوزه، کمبود امکانات و تجهیزات چاپی مدرن است که امروز چاپخانه های استان به ابراز نوین مجهز نشده و هزینه های این امر برای صاحبان چاپخانه ها بسیار سنگین است.

سیستم های کنترل ارتعاش سازه، عشایر ایلام در دفاع مقدس، مزاحمت های خیابانی، مبانی مدیریت و رفتار سازمانی، زبان شناسی و گونه های کردی ایلامی، ارتباطات و نوآوری در ترویج کشاورزی، طلایه داران، سخت رویی، تنظیم هیجان، جغرافیای تاریخی و گردشگری شهرستان های سیروان، دره شهر، ایلام، مهران، دهلران، ایوان، بدره و آبدانان، برکت از دیدگاه قرآن و غیره از جمله کتاب های منتشر شده در سال جاری در استان ایلام است.

کد خبر 2426158

برچسب‌ها