۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۱

حواشی دیدار ذوب‌آهن و پدیده/

وضعیت اسف‌بار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ صادقی در لیست 18 نفره نیست

وضعیت اسف‌بار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ صادقی در لیست 18 نفره نیست

اصفهان – خبرگزاری مهر: زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان وضعیت بسیار نامناسبی دارد و کیفیت پائین این زمین در مسابقه امروز به میزان قابل توجهی از پشت دوربین‌های تلویزیونی نیز مشخص است.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* پس از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام فوت غلامحسین مظلومی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال از سوی مسئولان اعلام شد؛ همچنین بنری توسط بازیکنان تیم پدیده مشهد حمل می‌شد که فوت او را گرامی داشته بود.

* قاسم دهنوی، هافبک ذوب‌آهن به دلیل محرومیت و پویا سیف پناهی به دلیل مصدومیت در این بازی برای تیم اصفهانی به میدان نرفتند و هر دو در ورزشگاه فولادشهر حاضر بوده و از سکوها، مسابقه را تماشا می‌کردند.

* محمدباقر صادقی، دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان که در روزهای گذشته با مصاحبه‌های خود بار دیگر اعلام جدایی از ذوب‌آهن اصفهان کرده بود، امروز در لیست 18 نفره تیم اصفهانی قرار نگرفته بود و به جای وی پیمان سلمانی دروازه‌بان دوم بود.

* سپهر حیدری بازیکن سابق ذوب‌آهن نیز که از این تیم اصفهانی جدا شده بود و بعد از جدایی از تیم اصفهانی، در لیگ برتر صاحب تیم نشد، امروز در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور داشته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

* 6 توریست آلمانی که تا کنون 70 کشور را برای بررسی وضعیت ورزش در این کشورها مورد بازدید قرار داده‌اند، امروز در ورزشگاه فولادشهر حضور داشته و بازی را تماشا می‌کردند.

* رویارویی میلاد غریبی، بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن با این تیم اصفهانی در ترکیب تیم پدیده از نکات جالب این مسابقه بود؛ همچنین کیوان امرایی و رضا ناصحی که سابقه بازی در ورزشگاه فولادشهر را داشتند، امروز در این ورزشگاه حاضر شده بودند.

* چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان با توجه به آغاز فصل سرما و مشکلات آب و هوایی در وضعیت اسف‌باری قرار داشت و بخش‌های بسیاری از چمن، زرد شده بود، البته برخی عدم رسیدگی به چمن را دلیل وضعیت کنونی آن عنوان می‌کردند زیرا وضعیت امسال چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان نسبت به بازی‌های زمانی مشابه در سال‌های گذشته به میزان قابل توجهی بد بود.

* شادی قابل توجه محسن مسلمان بعد از گلزنی مرتضی تبریزی که روی ارسال او و البته با اشتباه مدافعان پدیده به ثمر رسید، در این بازی قابل توجه بود، او به گونه‌ای شادی کرد که گویا خودش گل برتری تیمش را به ثمر رسانده است.

* تعداد اندکی از تماشاگران ذوب‌آهن برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند؛ جالب اینکه این تعداد معدود هواداران ذوب‌آهن از دقیقه 14 و بعد از گل تیم اصفهانی شروع به تشویق کردند و پیش و پس از گل، مشغول راهنمایی بازیکنان و فریاد زدن بر سر آنها بودند!

* در میانی نیمه نخست بازی، اعتراضات شدید مرزبان به داوری قابل توجه بود و او به دلیل خطای اعلام شده روی بازیکن تیمش، به سمت ناظر داوری رفت اما خیلی زود با صحبت‌های ناظر داوری، قانع شد!

* اعتراضات مرزبان در دقایق پایانی نیمه نخست مسابقه نیز ادامه داشته و او تلاش کرد که داوران را از اعتراضات خود مطلع کند.

نیمه نخست این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

 

 

کد خبر 2426398