۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۰

مجتبی حسینی:

ذوب‌آهن می‌تواند آسیایی شود/ مشکل محمدباقر صادقی با ذوب‌آهن قابل حل است

ذوب‌آهن می‌تواند آسیایی شود/ مشکل محمدباقر صادقی با ذوب‌آهن قابل حل است

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن می‌تواند آسیایی شود و باید با هدف‌گذاری مناسب، کاری کند که به جایگاه بالاتر صعود کرده و آسیایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: همه جوره پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی داریم و با توجه به شرایطی که داشتیم، حریف به ما فشار قابل توجهی وارد کرد اما بازیکنان تیم زحمت بسیاری کشیدند و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم.

وی افزود: شکر خدا در نیمه دوم در یک ضد حمله گل زده و شرایط تیم را تغییر داده و پیروز میدان شدیم.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره هدف‌گذاری‌ تیمش برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: با رده کنونی ما هم می‌توانیم آسیائی شده و هم می‌توانیم به قعر نزدیک شویم اما باید کاری کنیم که به جایگاه امنی برسیم و پس از آن نسبت به جایگاه خود هدف‌گذاری کنیم تا آسیایی شویم.

وی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی با استقلال، دیدار سختی است و جام حذفی میان‌بری برای رسیدن به آسیا بوده و امیدوار هستم که با یک بازی خوب پیروز شده و به آسیا برویم.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت محمدباقر صادقی و بحث جدایی وی از ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بی‌نظمی‌هایی صورت گرفته که بر اساس مقررات با او برخورد می‌کنیم؛ البته موضوع قابل حل است و دروازه‌بان‌های خوبی داریم و چون این مسئله قابل حل بوده،او می‌تواند در تیم بماند.

کد خبر 2426492