۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸

اسكوچيچ:

ايوب والی به دليل دوپينك فولاد را همراهی نكرد/ خواهش می كنم بازيكنانم را جذب نكنيد

ايوب والی به دليل دوپينك فولاد را همراهی نكرد/ خواهش می كنم بازيكنانم را جذب نكنيد

اهواز - خبرگزاري مهر: سرمربی تيم فوتبال فولاد خوزستان مثبت بودن تست دوپينگ مدافع تيمش را علنی كرد و گفت: ايوب والی به دليل دوپينگ امكان همراهی فولاد را در ليگ برتر ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسكوچیچ عصر امروز پس از شكست خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان این بازی اظهار كرد: امروز به شدت ناراحت هستم زیرا بهترین فرصت برای صدرنشینی در لیگ برتر را از دست دادیم در حالی كه می توانستیم به عنوان تیم صدرنشین نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

وی افزود: امروز اعتراف می كنم فولاد همیشگی نبودیم. من از شیوه بازی بازیكنان خود به شدت نا امید شدم به همین دلیل این پیروزی را به صبای قم تبریك می گویم ولی باید قبول كرد ما هم روی یك حادثه گل دریافت كردیم.

اسكوچیچ تاكید كرد: با این شكست غیر منتظره، این سومین بار در طول فصل جاری رقابت های لیگ برتر است كه فرصت صدرنشینی را از دست می دهیم ولی من نا امید نیستم زیرا اغلب بازیكنان تیم ما جوان هستند و برای نیم فصل دوم به مرز آمادگی كامل می رسند.

سرمربی فولاد خوزستان با علنی كردن مثبت بدون تست دوپینگ ایوب والی مدافع تیمش اظهار كرد: در مدت اخیر اتفاقات عجیب و غریب فراوانی برای فولاد خوزستان به وقوع پیوست به همین دلیل كنترل تیم فولاد تا حدودی دشوار شده است به خصوص اینكه به علت دوپینگ امكان استفاده از یكی از بهترین مدافع تیم خود را ندارم.

اسكوچیچ با حالتی ملتمسانه خطاب به باشگاه تراكتورسازی تبریز گفت: خواهش می كنم بازیكنان سرباز من را جذب نكنید من نمی توانم با رفتن سه بازیكن تیم خود به علت سربازی كنار بیایم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاكید كرد: با این شیوه از دست دادن بازیكن، به نظر من رسمیت لیگ برتر از دست می رود زیرا ما در هفته آینده رقابت های لیگ برتر باید با تیمی روبرو شویم كه قرار است سه بازیكن سرباز ما را به خدمت بگیرد ولی من انتظار دارم تراكتورسازی این كار را انجام ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کمیته ملی ضد دوپینگ از اعلام بازیکنان دوپینگی خودداری کرده بود، سرمربی کروات فولاد خوزستان این مسئله را علنی کرد و اعلام کرد به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ والی قادر به استفاده از این بازیکن در این بازی نبوده است.

از هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز در اهواز تیم فوتبال فولاد خوزستان با یک گل مقابل صبای قم تن به شکست داد تا شانس کسب عنوان نائب قهرمانی نیم فصل را به راحتی از دست بدهد.

در این بازی که در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد، مارکو اورلیو آیوبل در دقیقه شش تک گل برتری صبای قم را به ثمر رساند. ضمن اینکه علیرضا سلیمی دروازه بان فولاد در دقیقه ۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد تا سروش سعیدی در ثانیه های پایانی این بازی، درون دروازه این تیم اهوازی قرار بگیرد.

کد خبر 2426521

برچسب‌ها