۲ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۸

خوشکام:

برف و کولاک تردد درگردنه های زنجان با مشکل مواجه کرده است

برف و کولاک تردد درگردنه های زنجان با مشکل مواجه کرده است

زنجان -خبرگزاری مهر: مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف از دیشب در حال حاضر تردد در گردنه های استان زنجان به کندی صورت می گیرد.

مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تردد خودرو ها در گردنه های استان زنجان به علت بارش برف از دیشب تاکنون به خاطر وجود مه غلیظ بسیار سخت شده و رانندگان باید با دقت رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در محورهای زنجان به طارم (گردنه خانچای)، زنجان به تهم چورزق و محور زنجان به بیجار (گردنه پاپایی) مه غلیط حاکم است و تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: تاکنون خوشبختانه با توجه به مه آلوده و لغزنده بودن سطح جاده ها مشکل خاصی به وجود نیامده است. و راهداران از دیشب کلیه راهها و گردنه ها را نمک پاشی کرده اند.

خوشکام تاکید کرد: در حال حاضر در محور زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بارش پراکنده برف حاکم است و همچنین وضعیت سایر محورها مواصلاتی ابری و تردد در کلیه محورهای استان برقرار می باشد.

وی افزود: به علت عدم دید کافی بهتر است رانندگان برای حفظ جان خود و دیگران با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به خاطر لغزندگی سطح جاده ها به نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی تری بکنند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان در ادامه افزود: رانندگان با توجه به قرار گرفتن در روزهای بارش به تجهیزات ایمنی مجهز باشند چرا که با امکانات و تجهیزات ایمن سفر کردن سلامتی خود و دیگران را تضمین کرده و بانوان باردار تا می توانند مسافرت نکنند.

خوشکام یاد آورشد: رانندگان می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه های استان زنجان با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده های استان مطلع شوند.

وی افزود: خوشبختانه کلیه راههای ارتباطی روستایی باز است و تردد به کندی و با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

کد خبر 2426634