۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

لشگر بلوکی:

دانشگاه بهترین مکان برای تربیت نیروهای مبارز و انقلابی است

دانشگاه بهترین مکان برای تربیت نیروهای مبارز و انقلابی است

گرگان – خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: تشکیل بسیج دانشجویی یکی از مباحث مهم برای تداوم نظام اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لشکربلوکی پیش از ظهر یکشنبه در همایش بسیج دانشجویی با موضوع راهکاراهای افزایش جمعیت، افزود: وقتی اندیشه های امام راحل (ره) را مورد بررسی قرار می دهیم نکته حائز اهمیتی در آن به چشم می خورد که آن هم تداوم نظام با تشکیل بسیج است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست با تشکیل بسیج، به خوبی طی مسیر کرده و تمدن اسلامی را در دنیا ترویج دهد، از این رو نیروهای بسیجی در بخش های مختلف از جمله تشکل هایی مانند بسیج دانشجویی و استاتید هم به این بخش کمک زیادی کرده است.

وی با بیان این نکته که بنیانگذار جمهوری اسلامی خواستند تا با تشکیل بسیج دانشجویی نیروهایی همتراز با نظام تربیت شوند، افزود: دانشگاه یکی از مهمترین مکان ها برای تربیت نیرو و آگاه سازی این قشر در مقابل دسیسه های دشمن است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان با بیان این مطلب که دانشجویان بسیجی از توطئه های دشمن آگاهی و علم لازم را دارند، افزود: این قشر فرهیخته تضمینی برای مقابله با هجمه هایی که از سوی دشمن به ایران اسلامی وارد می شوند، هستند.

وی ضمن تاکید جایگاه بسیج دانشجویی و اهمیت آن در جامعه، اذعان کرد: باید این قشر جوان و تحصیلکرده نقش خود را به عنوان افسران جنگ نرم به خوبی ایفا کنند.

لشگربلوکی ضمن ابراز خرسندی از استقبال و علاقه جوانان در تشکیلات بسیج از جمله بسیج داشنجویی، گفت: امیدوارم این جوانان بتوانند نقش خود را در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی به بهترین نحو، ایفا کنند.

وی با بیان اینکه دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی یکبار دیگر سعی کرده تا بازی های مختلف را دنبال کند، افزود: با راه انداختن جنگ نرم دشمن تلاش کرده تا با شیوه های مختلف، نظام اسلامی را ساقط کند؛ تا امروز شاید آسیب هایی رسانیده اما به خواسته خود هرگز نرسیده است.

کد خبر 2427030