۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۰

خلیلی:

امسال دو ورزشگاه ۵ هزار نفری در آذربایجان غربی به بهره بردار می رسد

امسال دو ورزشگاه ۵ هزار نفری در آذربایجان غربی به بهره بردار می رسد

ارومیه – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال بهره برداری از دو ورزشگاه ۵ هزار نفری بوکان و سلماس را در برنامه کاری داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی بعد از ظهر یکشنبه در جمع اعضای هئیت فوتبال آذربایجان غربی که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد به طرح های عمرانی این اداره کل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سه چمن در حال کاشت و بهره برداری در شهرهای ارومیه، سردشت و پیرانشهر داریم که تا اواخر سال جاری افتتاح می شوند و مورد استفاده علاقه مندان این رشته قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین اجرای دو طرح عمرانی ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای مهاباد و میاندوآب آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم روند اجرایی سریعی داشته باشند.

خلیلی از پیشرفت ۷۵ درصدی ورزشگاه های ۱۵ هزار نفری ارومیه و خوی خبر داد و گفت: امیدواریم شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان در ساخت آن سرعت عمل داشته باشد ضمن اینکه پیش بینی ساخت دو ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای نقده و ماکو را داریم که هنوز در مرحله انتخاب زمین و پیمانکار هستند.

خلیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶ زمین چمن فوتبال در آذربایجان غربی وجود دارد گفت: در حال حاضر سه چمن در حال کاشت و بهره برداری در شهرهای ارومیه، سردشت و پیرانشهر داریم که تا اواخر سال جاری افتتاح می شوند و مورد استفاده علاقه مندان این رشته قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در خصوص اتفاقات اخیر مجمع انتخابات فوتبال آذربایجان غربی یاد آور شد: مسئولان هیئت فوتبال استان می توانند با ایجاد اتحاد و همدلی بین پیشکسوتان، صاحبنظران و متخصصان این رشته گامی موثر در توسعه فوتبال در بعد قهرمانی داشته باشند.

مجمع انتخابات رئیس هئیت فوتبال آذربایجان غربی که از نیمه نخست ماه گذشته به دلیل تخلفات وارده از سوی فدراسیون فوتبال کشور لغو شده بوده امروز نیز با حرف و حدیث های متعدد با حضور کفاشیان برگزار و رئیس جدید هئیت فوتبال استان معرفی شد.

در این انتخابات که از ۳۲ عضو حاضر در مجمع فقط ۲۵ نفر به عنوان روسای شهرستانی هیئت ها حق رای داشتند علی اصغر ملکانی به عنوان تنها کاندیدای پذیرش این مسئولیت با کسب ۲۳ رای برای مدت چهار سال به ریاست هیئت فوتبال آذربایجان غربی انتخاب شد.

کد خبر 2427333