۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷

همت زاه:

فیلم "شیار ۱۴۳" در نقاط محروم اصفهان به روی پرده می رود/ اکران در سینما قدس با حضور مریلا زارعی

فیلم "شیار ۱۴۳" در نقاط محروم اصفهان به روی پرده می رود/ اکران در سینما قدس با حضور مریلا زارعی

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده کارگردان فیلم "شیار ۱۴۳" در اصفهان با اعلام برگزاری مراسم افتتاحیه اکران این فیلم در سینما قدس با حضور مریلا زارعی بازیگر اصلی و دریافت کننده سیمرغ بلورین بهترین بازیگری جشنواره فجر سال گذشته، از نمایش این فیلم در نقاط محروم شهر اصفهان خبر داد.

سولماز همت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فیلم "شیار "۱۴۳ که در جشنواره فیلم فجر توانست افتخاراتی همچون کاندیدای بهترین کارگردانی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگری و بهترین فیلم از نگاه تماشگران را کسب کند هم اکنون در سینما سپاهان اصفهان به روی پرده رفته است.

وی با بیان اینکه این فیلم که در ژانر دفاع مقدس تهیه شده بدون شعارزدگی به زندگی مادری می پردازد که منتظر بازگشت فرزند خود از جبهه است، افزود: تاییدات مردم و انتخاب این فیلم به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، برترین نشان بر نزدیک بودن فیلم به واقعیت زندگی مادران شهدا است.

نماینده کارگردان فیلم "شیار ۱۴۳" در اصفهان با اشاره به اینکه این فیلم با هدف کمک به کودکان سرطانی در اصفهان اکران شده است، بیان داشت: سه شنبه هفته آینده با حضور مریلا زارعی بازیگر نقش اصلی، جواد عزتی و دیگر بازیگران و همچنین تهیه کننده "شیار ۱۴۳" مراسم افتتاحیه نمایش این فیلم در سینما قدس اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است "شیار ۱۴۳" با هزینه آقای محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم در نواحی دورافتاده استان اصفهان که دارای امکاناتی مناسبی برای تماشای فیلم های سینمایی نیستند اکران شود که تا به حال این امر برای جرقویه و کوهپایه حتمی شده است.

همت زاده ابراز داشت: در حال رایزنی برای پخش فیلم در دیگر مناطق محروم استان نیز هستیم تا فیلم را در همه‌جای استان حتی شهرستان‌هایی که سالن سینما ندارند، اکران کنیم.

کد خبر 2428446

برچسب‌ها