۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۳

نامداری خبر داد:

۱۵ دستگاه لرستان پژوهشگران برتر خود را به ستاد هفته پژوهش معرفی کردند

۱۵ دستگاه لرستان پژوهشگران برتر خود را به ستاد هفته پژوهش معرفی کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون پژوهشی دانشگاه لرستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: ۱۵ دستگاه لرستان پژوهشگران برتر خود را به ستاد هفته پژوهش معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نامداری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و فناوری در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: مهمترین برنامه ای که دانشگاه لرستان در این هفته دنبال می کند نمود بیرونی پژوهش و فناوری در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هفته پژوهش استانها امسال یک هفته زودتر از هفته پژوهش ملی برگزار خواهد شد عنوان کرد: در این بخش با صدا و سیمای لرستان هماهنگی های زیادی را انجام داده ایم تا صدا و سیما از طریق اطلاع رسانی در مورد مراسم هفته پژوهش و فناوری بیشترین نمود بیرونی را داشته باشد.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان افزود: در هفته پژوهش برنامه های رادیویی و تلویزیونی را به تناسب اسامی هر روز خواهیم داشت و در این برنامه ها از پژوهشگران مرتبط با هر بخش دعوت بعمل خواهد آمد.

نامداری شعار هفته پژوهش و فناوری امسال را "پژوهش و فناوری پیشران اقتصاد دانش بنیان" خواند و بیان داشت: به نظر می رسد خروجی چرخه پژوهش و فناوری با توجه به شعار امسال مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" به سمت اقتصاد دانش بنیان باشد.

وی اضافه کرد: پوشه بنرهای هفته پژوهش توسط دانشگاه لرستان تهیه شده و در اختیار سایر دستگاه ها قرار داده شده است تا هر دستگاهی چند بنر از آن را تهیه کرده و در ورودی سازمان های خود نصب کنند.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان به دستگاه های اصلی مرتبط با هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: استانداری لرستان، دانشگاه لرستان، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، بنیاد نخبگان، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و صدا و سیما دستگاه های مرتبط با هفته پژوهش و فناوری هستند.

نامداری تصریح کرد: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، نمایشگاه فن بازار و نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال را در ساختمان های این دانشگاه برگزار کند.

وی اضافه کرد: کمیته علمی دانشگاه لرستان نامه هایی به دستگاه های اجرای استان برای معرفی پژوهشگران برتر هر دستگاه ارسال کرده است و تا کنون ۱۵ دستگاه پژوهشگران برتر خود را پیشنهاد داده اند.

کد خبر 2428857

برچسب‌ها