۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

نامداری خبر داد:

جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در لرستان برگزار می شود

جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در لرستان برگزار می شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان از برگزاری پانزدهمین جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نامداریان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری به برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان اشاره کرد و گفت: پانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری لرستان از ۱۵ تا ۱۹ آذر ماه با دبیری دانشگاه لرستان و در محل این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال نیز ۱۸ آذر ماه و با حضور استاندار لرستان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان عنوان کرد: ۱۷ آذر ماه زنگ پژوهش در سراسر مدارس استان و راس ساعت ۹:۳۰ به صدا در خواهد آمد.

نامداریان به برگزاری سه نمایشگاه در هفته پژوهش و فناوری و در محل دانشگاه لرستان اشاره کرد و بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با دبیری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نمایشگاه فن بازار با دبیری پارک علم و فناوری و نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی با دبیری دانشگاه علمی کاربردی لرستان طی هفته پژوهش برگزار خواهند شد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست ها و کارگاه های اختصاصی، طرح موضوع هفته پژوهش و فناوری در نماز جمعه و جماعات، بازدید مسئولان دستگاههای اجرایی، دانشجویان و دانش آموزان از مراکز پژوهش و فناوری، نشست تلویزیونی مدیران و نخبگان در این هفنه و نشست استاندار با پژوهشگران و فناوران استان از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری در لرستان هستند.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه فرآیند انتخاب پژوهشگر نمونه از حساسیت زیادی برخوردار است از دستگاه های اجرایی استان می خواهیم برای انتخاب این افراد از رایزنی دیگران استفاده نکنند و سعی کنند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

کد خبر 2428861

برچسب‌ها