۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۴

فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد

فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: تبرکی فرماندار سابق شهرستان کنگان از دوستان من هستند که توان اجرایی بالایی داشته و دارای تجربیات گرانبهایی است که از تجربیات ایشان در توسعه شهرستان به خوبی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کنگان برای توسعه این شهرستان، اضافه کرد: در راه توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان از همه ابزارها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی مردم را از اقدامات خود ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان بر لزوم تلاش و همکاری همه مسئولان و مدیران شهرستان برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا به خوبی مشکلات شهرستان را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات این شهرستان و همچنین تامین نیازهای شهرستان و رفع دغدغه‌های مردمی تلاش کنیم.

وی با تقدیر از حسن اعتماد استاندار بوشهر و معاون سیاسی استاندار برای انتخاب وی به عنوان فرماندار کنگان، اذعان داشت: دولت بر اعتدال تاکید دارد و ما نیز تلاش داریم تا در این مسیر حرکت کرده و همراهی مناسبی با مردم و نخبگان و ائمه جمعه شهرستان و همچنین نمایندگان مجلس و مسئولان در سطوح مختلف داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه به مسائل سیاسی شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: وارد جدال‌های سیاسی نمی‌شوم ولی برای کسانی که دغدغه سیاسی و اجتماعی دارند، فضا را فراهم می‌کنیم.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های عباس تبرکی، عباس جمشیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معارفه شد.

کد خبر 2429705

برچسب‌ها