۶ آذر ۱۳۹۳، ۹:۴۹

هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور/

گرند خراسان شمالی برابر سپیدرود رشت هم باخت

گرند خراسان شمالی برابر سپیدرود رشت هم باخت

بجنورد- خبرگزاری مهر: تیم فوتبال گرند خراسان شمالی سومین باخت متوالی خود در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور را برابر سپیدرود رشت تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم گرند خراسان شمالی در ورزشگاه تختی بجنورد میزبان سپیدرود رشت بود که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با حساب یک بر صفر به نفع میهمان خاتمه یافت.

نماینده خراسان شمالی در این رقابت ها در حالی سومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد که در دو هفته قبلی این مسابقات به ترتیب دو باخت در برابر تیم های شهرداری زنجان و خونه به خونه بابل تجربه کرده بود.

تیم فوتبال گرند خراسان شمالی تا پایان هفته هفتم این مسابقات از مجموع دیدارهای خود تنها چهار امتیاز خانگی کسب کرده بود و در انتهای جدول رده بندی قرار داشت و در حالی که امیدوار بود با کسب سه امتیاز این بازی خانگی خود از انتهای جدول جدا کند، موفق به انجام این کار نشد.

بارش باران وضعیت زمین چمن نامناسب ورزشگاه تختی بجنورد را بسیار نامطلوب کرده بود به گونه ای که کیفیت بازی در زمین گلی افت شدیدی کرده بود و تنها حملات مستقیم در دستور کار دو تیم قرار داشت.

نیمه نخست بازی با وجود حملات بازیکنان سپیدرود رشت با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم میهمان موفق شد با استفاده از یک توپ برگشتی و غفلت مدافعان تیم استان گل برتری خود را به ثمر برسانند.

تیم فوتبال گرند خراسان شمالی در این دیدار با ترکیب حامد جزایری، رامین یزدانی، علی اکبر محمدی، وحید هادی زاده، رضا علیزاده، نعمت آق، عبدالمنان قزل، حمید عدالت خواه، محمد بوژمهرانی، هادی موثق و پوریا آریاکیا به میدان رفت.

تیم داوری این دیدار علی اصغر مومنی داور وسط، میثم تیزکار کمک اول، محسن احمدی کمک دوم  و میثم حیدرزاده داور چهارم همگی از استان مازندران بودند.

هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز دوازدهم آذرماه پیگیری می شود و در این روز، تیم گرند خراسان شمالی در شهر سمنان میهمان تیم هیئت فوتبال سمنان خواهد بود.

کد خبر 2430841