۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۲

حجت الاسلام حنان:

۴۰۰ ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند

۴۰۰ ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: ۴۰۰ ناشر کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمیدرضا حنان ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در محل استانداری لرستان برپایی نمایشگاه کتاب را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: آخرین نمایشگاهی که در لرستان برگزار شد به اسفندماه سال ۹۱ و در بدترین زمان سال مربوط می شد که از نظر کمی و کیفی نیز مشکلاتی داشت.

وی افزود: در صدد هستیم که امسال با برگزاری یک نمایشگاه قوی و پر شور نمایشگاه قبلی را جبران کرده تا شاهد استقبال بی نظیر مردم از این نمایشگاه باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به بیان اقدامات صورت گرفته برای برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در لرستان پرداخت و بیان داشت: قبل از ورود من به مجموعه ارشاد این اداره کل با وزارتخانه تفاهم نامه هایی منعقد کرده بود که جای برپایی نمایشگاه کتاب در این تفاهم نامه ها خالی بود.

حجت الاسلام حنان افزود: برای برگزاری این نمایشگاه تلاش های زیادی کردیم تا بالاخره موفق به اخذ مجوز برای برگزاری نمایشگاه سراسری در لرستان شدیم.

وی از حضور بیش از ۴۰۰ ناشر برجسته کشوری در نمایشگاه سراسری کتاب لرستان خبر داد و عنوان کرد: می توان گفت این نمایشگاه همان نمایشگاه سالانه تهران است که در لرستان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: برنامه های متنوعی در طول برپایی نمایشگاه کتاب از قبیل رونمایی از کتاب، نقد کتاب، سخنرانی و غرفه های محصولات هنری ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام حنان یادآور شد: برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه سراسری کتاب در استان از تمامی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری خرم آباد، دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت مخابرات استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث فرهنگی، نهاد کتابخانه ها و اداره کل تبلیغات اسلامی می خواهیم ما را در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه یاری کنند.

کد خبر 2431092

برچسب‌ها