۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۸

ماموستا راستی:

امنیت ایران الگو دیگر کشورهاست/ تفکر بسیجی باعث توسعه و پیشرفت کشور شد

امنیت ایران الگو دیگر کشورهاست/ تفکر بسیجی باعث توسعه و پیشرفت کشور شد

سنندج – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت سنندج با اشاره به ناامنی ایجاد شده در منطقه گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار دارای امنیتی پایدار است و به الگوی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمد امین راستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی به الگوی عینی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حالی که ناامنی در کشورهای منطقه وجود دارد که ایران اسلامی دارای امنیت پایدار است و به همین دلیل امروز این امنیت در سایه حضور مردم در صحنه به دست آمده است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به سالروز تاسیس بسیج عنوان کرد: عده ای می خواستند که بعد از پایان جنگ تحمیلی بسیج منحل شود ولی امروز به برکت تفکر بسیجی است که کشور به توسعه و پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج تفکر جهانی است، بیان کرد: امروز ایران اسلامی در سایه وجود تفکر بسیج و بسیجی می تواند از آرمان های خود دفاع کند و در اولج اقتدار در مقابله توطئه های دشمن ایستادگی کند.

ماموستا راستی با اشاره به نقش امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری گفت: همه باید تلاش کنیم تا تفکر بسیج را به نسل های جدید منتقل کنیم تا زمینه برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی فراهم شود.

وی به موفقیت های بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بسیج با رشادت و حضور در صحنه توانست صحنه های از ایثار و فداكاری را خلق كند و امروز همه ما باید ادامه دهنده راه بسیج در كشور باشیم.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود افزود: خوشبختانه امروز ایران اسلامی می تواند با استفاده از تفکر بسیج در صحنه های ملی و بین المللی به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و همه باید در راستای حفظ این آرمان ها و اهداف محافظت کنیم.

کد خبر 2431437

برچسب‌ها