۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

پنج قسمت از «مراقب! باشم، باشی، باش» آماده نمایش شد

پنج قسمت از «مراقب! باشم، باشی، باش» آماده نمایش شد

پنج قسمت از مجموعه 90 قسمتی فیلم های داستانی «مراقب! باشم، باشی، باش» ساخته و آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساخت مجموعه 90 قسمتی فیلم های داستانی «مراقب! باشم، باشی، باش» به کارگردانی منوچهر صفرخانی با مضمون معضلات اجتماعی، آشنایی با قانون، ایجاد شادی و نشاط و سبک زندگی اسلامی- ایرانی برای شبکه نمایش خانگی ادامه دارد.

تاکنون پنج قسمت از این مجموعه تولید شده و آماده نمایش است که عبارتند از: «چقدر وقت داری»، با مضمون طنز، به نگاه مادیگرای انسان عصر حاضر و دوری از اخلاقیات می پردازد. «یه قندون نشاط» رواج نیکوکاری و نوعدوستی را مد نظر دارد. «بابای من خوانندس» که به تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه و نیز استعدادیابی نسل آینده می پردازد.

«عروسک شکسته» که طی هفته های اخیر وارد شبکه نمایش خانگی شده است، به معضل وقوع جرایم توسط باندهای تبهکار و گرفتاری جوانان در دام اینگونه مسایل و بررسی اعتیاد در خانواده و پیشگیری از آن را هدف قرار داده است. «سوگند» که دیگر اثر منوچهر صفرخانی از این مجموعه 90 قسمتی است اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و سبک زندگی اسلامی-ایرانی و تاثیر پیروی از نصایح قرآنی در زندگی انسان را به تصویر می کشد و تا پایان آذر ماه جهت اخذ پروانه نمایش تحویل اداره کل ارشاد اسلامی خواهد شد.

فیلمنامه های «امید» نوشته منوچهر صفرخانی، «دختر خوشبخت» و «هیاهو» نوشته عباس کریمی، «هفت سیب»، «گذشت کن» و «طمع» به نویسندگی ماریا طاعتی، «طلوع زندگی» به نویسندگی نگار میرمویدی و «امید در سرزمین رویاها» نوشته زهرا الفت از دیگر عناوین مجموعه 90 قسمتی «مراقب! باشم، باشی، باش» است که در دست ساخت قرار دارند.

عواملی که با منوچهرصفرخانی در این پروژه همکاری می کنند: گروه نویسندگان: مهرداد نیکنام، منوچهر صفرخانی، عباس کریمی، محمد رضا نجفی، ماریا طاعتی، نگار میر مویدی، شهناز روستایی، معصومه محمدی و ....

گروه کارگردانی: حامد غنمی، ماریا طاعتی، شقایق صفرخانی، محمد رضا نجفی، مسعود پور اشرفی، نسرین صفرخانی، عباس کریمی، گروه تولید: زیبا باقری، امیرحسین محمدی، ثمین اشتهاردی، مریم ضرابی، وحید عبادی، مهدی محمدی، گروه تدوین به سرپرستی: سروش طباطبایی و گروه آهنگسازی: به سرپرستی میترا صفرخانی. همچنین جعفر ظفر آسوده، ماریا طاعتی و الهام ایزدیار از شاعرانی هستند که با این مجموعه همکاری داشته اند.

کد خبر 2431966