۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس با خانواده معلم فقید بروجردی دیدار کرد

رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس با خانواده معلم فقید بروجردی دیدار کرد

بروجرد- رئيس کميسيون امنيت ملي و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با خانواده معلم فقید بروجردی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاء الدین بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملي و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه سرهنگ دلیری فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد با حضور در منزل زنده یاد "محسن خشخاشي " معلم بروجردی که هفته قبل توسط شاگردش با ضربات چاقو به قتل رسيده بود از خانواده وی دلجويي کردند.

در اين ديدار علاء الدين بروجردي نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسليت به اين خانواده داغدار و ابراز همدردي با بازماندگان بر ضرورت پیگیری سریع این پرونده تاکید کرد.

بنابر این گزارش "زنده یاد محسن خشخاشی" دبیر فیزیک دبیرستان حافظیه بروجرد صبح روز شنبه یکم آذرماه سالجاری در مدرسه و سر کلاس درس با ضربه چاقوی دانش آموز پایه اول دبیرستان خود به کما فرو رفت و شامگاه همان روز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

دانش آموز عامل وقوع این حادثه همچنان متواری بوده و تلاش برای دستگیری وی به طور جدی از سوی پلیس در حال انجام است.

پیش از این نیز استاندار لرستان و مشاور امور قرآنی وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل زنده یاد "محسن خشخاشي " معلم بروجردی از خانواده وی دلجویی کردند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز به دنبال مرگ این معلم بروجردی پیام تسلیتی صادر کرد و  ضمن تاکید بر حمایت قضایی ویژه نسبت به حقوق خانواده محترم این معلم، از دستگاه های انتظامی و قضایی رسیدگی عاجل به ابعاد مختلف این واقعه اسفبار را خواستار شد.

کد خبر 2432078

برچسب‌ها