۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷

بهرامی نوید تاکید کرد:

ضرورت استفاده از باتجربه ترین مربیان در پیش دبستانی

ضرورت استفاده از باتجربه ترین مربیان در پیش دبستانی

همدان-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آموزش دوره پیش دبستانی از اهمیت بالایی برخور دار است، گفت: برای آموزش پیش دبستانی باید از با تجربه ترین مربیان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهرامی نوید پیش از ظهر دوشنبه در همایش علمی آموزش مربیان پیش دبستانی در همدان با بیان اینکه کار مربیان پیش دبستانی سخت ترین کار در حوزه آموزش و پرورش است، اظهار داشت: مربیان پیش دبستانی هر یک در شرایط متفاوت در کلاس درس حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه تاثیر گذاری کار این مربیان برکودک اهمیت بسیاری دارد، ابراز داشت: آثار کار معلمان در صورتی که نسبت به تربیت کودکان کوتاهی کنند نابخشودنی است چرا که این نسل همان والدین آینده و آینده سازان هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان خطاب به مربیان پیش دبستانی گفت: مربیان پیش دبستانی باید مخاطب خود را بشناسند چرا که کودک هنوز چیزی یاد نگرفته است.

مربی پیش دبستانی زندگی کردن را به کودک می آموزد

وی با تاکید بر اینکه مربی پیش دبستانی زندگی کردن را به کودک می آموزد، ابراز داشت: تدریس در دانشگاه به مراتب سهل تر از تدریس در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی است چرا که زبان کودک بسیار سخت است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان در ادامه بیان داشت: معلمان و مدیران باید مخاطب خود را که کودک است بشناسند.

کارشناس مسئول آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش استان همدان نیز در این همایش با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ارتقا مهارت های حرفه ای مربیان است، عنوان داشت: مربیان در این همایش با گفتار درمانی، دست ورزی، اختلالات رفتاری و غیره آشنا می شوند.

فرزانه قدیمی با اشاره به اینکه در این همایش آموزشی راهکار هایی در خصوص موارد مختلف به مربیان پیش دبستانی آموزش داده می شود، ابراز داشت: در مجموع در این همایش در مورد ویژگی های جسمی، حرکتی، رفتاری و زبانی نوآموزان توضیحات و نکاتی آموزش داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش علمی و تخصصی است، عنوان داشت: همایش علمی آموزشی مربیان پیش دبستانی در چهار قطب و در مدت چهار روز در استان برگزار می شود.

کارشناس مسئول آموزش پیش دبستانی آموزش و پرورش استان همدان در ادامه سخنانش گفت: قطب اول شامل همدان، کبودرآهنگ، قروه، رزن، بهار و اسد آباد و لالجین و گل تپه است.

قدیمی با بیان اینکه قطب دوم در نواحی یک و دو شهر همدان و قهاوند و فامنین برگزار می شود، بیان داشت: قطب سوم نیز شامل ملایر، سامن و جوکار و قطب چهار هم نهاوند، خزل، قلقل رود و تویسرکان را در بر می گبرد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: در مجموع در استان همدان ۹۴۷ مربی پیش دبستانی در این دوره آموزشی آموزش می بینند.

کد خبر 2433520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha