۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴

برگزاری مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و مالی رسانه ملی

برگزاری مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و مالی رسانه ملی

مراسم تکریم معاونان سابق اداری، مالی و نظارت و برنامه‌ریزی رسانه ملی برگزار و معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما روز دوشنبه 10 آذر معرفی شد‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور معاونان صدا، سیما‌، رییس مرکز بسیج‌، مدیر کل روابط عمومی‌، همکاران معاونت نظارت و برنامه‌ریزی، اداری و مالی و برون‌مرزی برگزار شد‌.

در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم‌مقام رییس سازمان‌، حسن خجسته و حسن تقدس‌نژاد را جامع به صفات مومنان دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم برای انسان مومن سه ویژگی را لحاظ کرده است که یکی از آنان عالم بودن است‌. علما به علت ویژگی‌های خاصی که دارند باید در عرصه مدیریت از آنان بهره گرفت و هر دوی این بزرگواران نیز این خصیصه را داشتند و با تکیه بر تجارب گذشته برای آینده برنامه‌ریزی می‌کردند‌.

وی افزود: آقایان تقدس‌نژاد و خجسته هر دو به محیط کار و سازمان عالم بودند و منشاء اقدامات موثری در سازمان شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در ادامه اهل تقوا بودن را دیگر ویژگی انسان مومن از منظر آیات الهی دانست و افزود: تقوا داشتن به معنی خویشتن‌داری است، معاونان اسبق اداری و مالی و نظارت و برنامه ریزی هم مدیریت تقوایی در سازمان و در عرصه اجرایی داشتند‌.

تودیع حسن خجسته و حسن تقدس نژاد و معارفه مهدی مجتهد

نکته سومی‌ که قائم مقام رییس سازمان به آن اشاره کرد جایگاه مجاهدان در مقابل قاعدان است‌.

موسوی مقدم در این خصوص افزود: آنان که به دل کار می‌کنند و از سختی کار نمی‌ترسند مجاهد راه حق هستند و یکی از ویژگی‌های مدیر اسلامی‌ این است که در مقابل کار سخت عقب‌نشینی نمی‌کنند و در متن کار می‌ایستند و خجسته و تقدس‌نژاد با سعه صدر بالایی که دارند از ابعاد سختی و صعوبت کار در صدا وسیما هراس نداشتند‌.

وی به نیابت از رییس سازمان از همه زحمات معاونان اسبق نظارت و برنامه‌ریزی و اداری و مالی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم از وجودشان در جایگاه‌های دیگر که متناسب توانمندی‌های علمی‌ و تجارب عملی‌شان است استفاده شود‌.

قائم‌مقام سازمان در پایان برای معاون برنامه‌ریزی و مالی آرزوی موفقیت کرد و خاطرنشان کرد: آقای مجتهد جوانی باانگیزه و اعتقاد است و امید است در این ساختار جدید باعث تحولات مثبت و منشاء اثری شوند و بتواند با استفاده از تجارب گذشتگان‌، سازمان را در این بخش به خوبی پیش برد.

در پایان مراسم قائم مقام سازمان حکم مجتهد معاون برنامه‌ریزی و مالی سازمان را اعطا کرد و از معاون اسبق نظارت و برنامه‌ریزی و معاون اسبق اداری و مالی با اهدای لوح‌سپاس و هدایایی قدردانی شد.

برگزاری مراسم تکریم معاون سابق رسانه‌های مجازی صدا و سیما

همچنین روز گذشته 9 آذر نیز در مراسمی‌ از خدمات لطف الله سیاهکلی معاون سابق رسانه‌های مجازی رسانه ملی قدردانی شد.

در این مراسم که حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان‌، مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رییس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های ‌نوین حضور داشتند، خجسته در سخنانی با اشاره به تغییرات سپهر رسانه‌ای و تغییر در بلوک‌بندی مخاطبان گفت: با ظهور رسانه‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی مدیران با رویکردهای متفاوتی با آن‌ها مواجه می‌شدند، سیاهکلی از جمله مدیرانی بود که با نگاهی روشن و باز با تکنولوژی روبرو می‌شد و سعی داشت که با کمک فناوری‌های نوین سطح کیفی سازمان را ارتقا دهد.

سیاهکلی معاون سابق رسانه‌های مجازی نیز در این مراسم با اشاره به پایان یافتن عمر رادیو و تلویزیون سنتی افزود: اگر می‌خواهیم رادیو و تلویزیون قدرتمندی داشته باشیم باید با مخاطبان تعامل داشته باشیم و  سپس خدمت‌رسانی کنیم.

تودیع سیاهکلی 

در ادامه اخوان بهابادی با بیان اینکه اگر قرار بر این نبود که ساختار سازمان تغییر کند هیچ‌گاه جایگاه دکتر سیاهکلی تغییر نمی‌کرد و ایشان بهترین گزینه برای این معاونت بودند، تاکید کرد: وی از جمله مدیرانی است که اگر امکانات در اختیار داشتند، به اهدافی که تازه امروز برای آینده هدف‌گزاری شده است، رسیده بودند‌.

در پایان حجت الاسلام موسوی مقدم نیز از خدمات ارزنده و شایسته سیاهکلی قدردانی و وی را دانشمندی فاضل خطاب کرد که ویژگی‌های منحصر به فرد انقلابی دارد‌.

این مراسم با حضور سردار مصطفوی رییس پدافند غیرعامل، علی اصغر جعفری رییس بسیج صداوسیما، زاهدی‌وش مدیرعامل شرکت سروش رسانه و قدردانی و سپاس از دکتر سیاهکلی به پایان رسید.

تکریم عسکری و معارفه اخوان بهابادی

روز گذشته یکشنبه 9 آذر مراسم تکریم معاون پیشین توسعه و فن آوری سازمان صدا و سیما و معارفه قائم مقام رییس صداوسیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین برگزار شد‌ و در مراسمی‌ با حضور مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رییس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین و حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان‌، از یک دهه تلاش علی عسکری در معاونت توسعه و فناوری رسانه قدردانی شد‌.

در این مراسم علی عسکری با ارائه کارنامه مختصری از فعالیت‌های انجام شده در این معاونت گفت: همواره سعی کرده‎ایم با تصمیماتی  درست و با بصیرت‌، طرح‌های بزرگ را در سازمان اجرا کنیم‌

وی افزود: بی‌شک مهم‎ترین سرمایه این معاونت وجود مدیران متخصص و متعهدی است که با مدیریت جهادی به توسعه و فناوری در رسانه ملی اقدام کرده‌اند‌.

تودیع علی عسکری معارفه اخوان بهابادی

در ادامه اخوان بهابادی نیز با اشاره به این نکته که هدف از این تغییرات تحول در ساختار و چابک‌سازی سازمان بوده و این مراسم به نوعی قدردانی و تشکر از دکتر علی عسکری است‌، افزود: عسکری یکی از مدیران کارآمد نظام اسلامی‌ است و فعالیت‌های او همواره در رده بالای نظام دیده شده است و اگر توسعه‌ای در داخل سازمان رخ داده است به علت مدیریت او بوده و همین امر سبب شده است منصفین احترام خاصی برایشان قائل شوند‌.

وی ادامه داد: تمام سعی من بر این است که مجموعه فعالیت‌های سازمان در حوزه فناوری و مجازی به خوبی پیش برود و قدردانی از مدیری چنین کارآمد را وظیفه خود می‌دانم‌.

در پایان این مراسم هم حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به این نکته که علی عسکری هرجا باشد منشأ خیر است، از وی به عنوان متخصصی مجرب در حوزه‌های مختلف یاد کرد که با انگیزه و علاقه کار می‌کند و در کار خود اندیشه‌های اختصاصی دارد‌.

وی  افزود: بخش عمده موفقیت‌های دکتر علی عسکری با نوآوری، خلاقیت و ابتکار در عمل همراه است و امیدوارم همچنان از برکات دانش او  استفاده شود‌.

کد خبر 2433783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha