۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

حسین شریعتمداری و ضرغامی در دانشگاه امیرکبیر

حسین شریعتمداری و ضرغامی در دانشگاه امیرکبیر

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه های این تشکل را در آستانه 16 آذر روز دانشجو تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین یوسفی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به قرار گیری در آستانه ۱۶ آذر و سالگرد کشته شدن سه دانشجو در فعالیت های ضد امریکایی سال ۴۲ و هم‌چنین توجه به ماهیت ضدامریکایی این روز و تولد شعار "مرگ بر امریکا" در جنبش دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برنامه هایی را به شرح زیر برگزار می کند.

روز شنبه، 15آذرماه، ساعت 13، مناظره دانشجویی تحت عنوان "مبناها و آرمان های جریان  دانشجویی" با حضور فعالین فعلی و سابق دانشجویی برگزار می شود.

برنامه اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز ۱۶ آذر همایشی است تحت عنوان "۶۰ سال جنبش دانشجویی، شصت سال مرگ بر امریکا". از حسین شریعتمداری برای سخنرانی در این برنامه و  مهندس عزت الله ضرغامی، از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر که در جریان تسخیر لانه جاسوسی نیز بودند دعوت به عمل آمده است. در این برنامه خوانندگان انقلابی نیز اجرای زنده خواهند داشت .

درخواست مجوز این برنامه ها به همراه درخواست اجتماع بزرگ دانشجویی «فریاد بر سر امریکا» بر سر مزار شهدای دانشگاه برای‌ مدیریت دانشگاه ارسال شده است.

کد خبر 2434311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha