۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵

با حضور مسئولان:

سامانه دیجیتال فرستنده رادیو و تلویزیون شهرستان پلدختر افتتاح شد

سامانه دیجیتال فرستنده رادیو و تلویزیون شهرستان پلدختر افتتاح شد

پلدختر- سامانه دیجیتال فرستنده های رادیو و تلویزیون شهرستان پلدختر با حضور استاندار لرستان، معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان و جمعی از مدیران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه سامانه دیجیتال پلدختر به روند توسعه سامانه دیجیتال در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: به کمک مسئولان لرستان با ضریب نفوذ حداقل 90 درصد پخش دیجیتال یکی از استان‎های پیشرو کشور در این زمینه است.

وی با بیان اینکه با راه‎اندازی سامانه دیجیتال در پلدختر 85 درصد این شهرستان زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار گرفتند، تصریح کرد: با راه اندازی این سیستم دیجیتال امکان استفاده از  20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی در شهرستان پلدختر از طریق سیستم دیجیتال فراهم شده است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان یادآور شد: برای افتتاح این سامانه سه میلیارد ریال هزینه شده  که این مبلغ از محل اعتبارات ملی صدا و سیما و تملک دارایی استانداری لرستان تامین شده است.

بازوند اظهار امیدواری کرد که صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در حوزه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و اجتماع پذیری در شهرهای پلدختر و معمولان هر روز گام های بلندتری بردارد.

در ادامه این مراسم هوشنگ بازوند استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به اختصاص بودجه از محل تملک دارایی استان برای افتتاح سامانه دیجیتال در شهرستان پلدختر اظهار داشت: از راه اندازی و سامان دادن وضعیت پیام رسانی و سیگنال رسانی استان به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان شامل ریماکس،BRB و فرستنده 10 وات تقدیر کرد.

قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر نیز در سخنانی نقش رسانه ملی را هدایت ساز و موثر در امر فرهنگ سازی دانست و گفت: رسانه نقش مهمی در هم افزایی و هدایت افکار عمومی دارد .

وی با بیان اینکه صدا وسیما تاثیر گذارترین رسانه است که برنامه های فرهنگی کشور را به مخاطبین خود ارائه می کند، تصریح کرد: ضروری بود که مردم شهرستان پلدختر نیز از این برنامه ها نهایت استفاده را ببرند که با راه اندازی سامانه دیجیتال در پلدختر این امر بیش از پیش میسر شد.

کد خبر 2436141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha