۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

ایوبی در جشنواره «سینماحقیقت»:

به آینده روابط سینما و سیما امیدواریم

به آینده روابط سینما و سیما امیدواریم

رئیس سازمان سینمایی در بازدید از هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با ابراز خرسندی از استقبال علاقمندان سینمای مستند از این رویداد، عنوان کرد به آینده روابط سینما و سیما امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله ایوبی در حاشیه بازدید از جشنواره «سینماحقیقت» گفت: اولین نفعی که برگزاری جشنواره‌ای چون «سینماحقیقت» دارد این است که با دیدن جوانان پرشور در سالن‌های سینمایی، خستگی از تن‌مان بیرون می‌رود. ضمن اینکه همه مدیران سینمایی از برگزاری چنین جشنواره‌ای خوشحال هستند.

وی ادامه داد: جشنواره «سینماحقیقت» همه مستندسازان را دور هم جمع می‌کند تا ماحصل یک سال تلاش آن‌ها دیده شود و این شروعی دوباره برای سینمای مستند است که سال جدید کاری را با انرژی بیشتری آغاز کنند.

ایوبی یادآور شد: جشنواره‌ها محل دید و بازدید هنرمندان است و خوشبختانه هم سال گذشته و هم امسال استقبال مستندسازان از جشنواره «سینماحقیقت» چشمگیر بود. امیدواریم فرهنگ دیدن فیلم مستند در این جشنواره و در میان مردم کشورمان نهادینه شود و مردم از دیدن فیلم مستند لذت ببرند.

وی درباره برنامه سازمان امور سینمایی برای نمایش فیلم‌های مستند نیز عنوان کرد: ما به قولی که سال گذشته داده بودیم، عمل کردیم و امسال گروه «هنر و تجربه» را راه انداختیم. این گروه سینمایی فیلم‌های مستند را هم نمایش می‌دهد و ما به دیده شدن این آثار امیدواریم. البته باید بگویم که به آینده روابط سینما و سیما نیز امیدوارم.

رییس سازمان سینمایی در پایان صحبت‌هایش گفت: از‌‌ همان ابتدا با آقای سرافراز مدیریت جدید صدا و سیما دیدار داشتم و از وی درخواست کردم فضای مناسبی برای دیده شدن فیلم‌های مستند فراهم کند چون بهترین مکان نمایش فیلم‌های مستند تلویزیون است و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

کد خبر 2436344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha