۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

حجت‌الاسلام سعیدی:

سعودی‌ها از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ دانشگاه‌ها باشگاه سیاسی نباشند

سعودی‌ها از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ دانشگاه‌ها باشگاه سیاسی نباشند

قم - امام جمعه قم کاهش قیمت نفت را خوش خدمتی سعودی‌ها به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: سعودی‌ها باید از سرنوشت صدام خائن عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ایام حزن و اندوه ماه صفر و اسارت آل الله را تسلیت گفت و در مورد نزدیک بودن اربعین حسینی اظهار کرد: حضور میلیونی عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) به ویژه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در اربعین امسال به همایش بزرگ ضد تکفیری مبدل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقتصاد مقاومتی را راهبرد مورد نظر مقام معظم رهبری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی بیان کرد و خواستار تحقق مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و حذف نفت‌محوری در اقتصاد شد.

وی معتقد است که اگر در عرصه اقتصاد مقاومتی اقدامی قابل توجه انجام گیرد، جمهوری اسلامی ایران به دنیای استکبار پاسخ قاطعی خواهد داد.

امام جمعه قم با ابراز تاسف از عدم تحقق منویات مقام معظم رهبری در حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: امیدواریم دولت و ملت غیور جمهوری اسلامی با حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، از توطئه ارزان شدن نفت عبور کرده و پاسخ محکمی به مستکبران و نوکران آنها در منطقه بدهند.

خوش خدمتی سعودی‌ها به آمریکا و اسرائیل

حجت‌الاسلام سعیدی کاهش قیمت نفت را خیانت دولت سعودی دانست و تاکید کرد: این کار سعودی‌ها در راستای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم خطاب به سعودی‌ها گفت: تجربه صدام خائن را به یاد آورید و از آن عبرت بگیرید. آمریکایی‌ها از صدام سوء استفاده بسیاری کردند و پس از اینکه صدام برای آنها مهره سوخته شد، او را سرنگون کردند.

امام جمعه قم به هدف اصلی سعودی‌ها در خیانت به جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها برای جلوگیری از رشد اسلام ناب محمدی(ص) که همان فرهنگ شیعه است، در برابر اسلام آمریکایی، این خوش خدمتی را انجام می‌دهند و عزت و شرف خود را در دستان آمریکا می‌بینند، در صورتی که جمهوری اسلامی ایران با توکل به پروردگار متعال و اهل بیت(ع) و با تلاش و برنامه‌ریزی و با عزت و سربلندی، از همه مشکلات عبور کرده و خواهد کرد.

دانشگاه‌ها به باشگاه سیاسی جناح‌ها تبدیل نشود

حجت‌الاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک بودن ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و یادآور شد: آینده و سرنوشت نظام اسلامی به مراکز آموزش عالی و دانشجویان گره خورده است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: مردم کشورمان از دانشگاه‌ها و دانشجویان انتظار دارند که به باشگاه سیاسی جناح‌ها تبدیل نشوند و با ایمان و اعتقاد به اسلام و انقلاب، در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

کد خبر 2436426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha