۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۳

مطهری نژاد در گفتگو با مهر:

دوازدهمين گنگره حزب مردم سالاری ۹ بهمن برگزار می شود

دوازدهمين گنگره حزب مردم سالاری ۹ بهمن برگزار می شود

دامغان - عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری از برگزاری دوازدهمين گنگره اين حزب در ۹ بهمن ماه امسال در تهران خبر داد.

ميرزا بابا مطهري نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری دوازدهمين گنگره حزب مردم سالاري ۹ بهمن در تهران اظهار داشت: اين گنگره با حضور ۴۰۰ نفر از اعضاي شوراي مركزي، اعضاي دفتر سياسي، دبيران استاني و شهرستاني و شوراي داوري اين حزب در تهران برگزار خواهد شد.

وي افزود: انتخاب شوراي مركزي جديد حزب مردم سالاری به صورت انتخابات داخلي و تصميم گيري درباره انتخابات مجلس دهم در دستور کار اين گنگره قرار دارد.

مسئول كميته انتخابات حزب مردم سالاري با بيان اينكه اصلاح طلبان در بهترين شرايط حيات سياسي خودشان قرار دارند افزود: تمام ابهامات كه راجع به اصلاح طلبان از سوي گروه هاي مخالف سياسي زده شده بود براي مردم روشن شد و فهميدند كه اصلاح طلبي با معني پيروي از خط امام (ره)، قانون اساسي و رهبري و تلاش براي اصلاحات مستمر و پردوام است.

مطهري نژاد يادآور شد: كميته انتخابات اصلاح طلبان با حضور تمامي دبيران كل احزاب اصلاح طلب و عضو شورا و نمايندگان اصلاح طلبان تشكيل و برنامه ريزي هايي را در برگزاري انتخابات مجلس دهم در دستور كار دارند تا اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم با يك برنامه ريزي مدون حضوري پر رنگ داشته و نقش خودشان را به خوبي ايفا كنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاري با اشاره به در دستور كار بودن لايحه احزاب از سوي دولت تدبير و اميد اظهار داشت: با توجه به رويكرد دولت دكتر روحاني انتظار ما از ایشان اين است كه نقش احزاب پررنگ تر شود.

مطهري نژاد گفت: هر چند دولت تدبير و اميد در ارائه لايحه احزاب مهم و جدي است اميد آن داريم كه دولت و مجلس با همراهي و همفكري خود بتوانند نظرات خودشان را جمع و يك لايحه قوي احزاب را تنظيم و ارائه كنند و با اين لايحه پس از تصويب مجلس شوراي اسلامي و تاييد شوراي نگهبان فعاليت احزاب فعال و پررنگ شود.

کد خبر 2437987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha