۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸

لغزنده بودن ۷ محور ارتباطی در آذربایجان غربی

لغزنده بودن ۷ محور ارتباطی در آذربایجان غربی

ارومیه – در پی بارش های باران و برف بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی محورهای ارتباطی هفت شهرستان استان بارانی و لغزنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام این مرکز هم اکنون در محورهای ارتباطی منتهی به شهرستانهای مهاباد، ماکو، پیرانشهر، سردشت، اشنویه، بوکان، شاهین دژ و محور ارومیه – سرو در حال حاضر باران می بارد.

کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی هم هوای استان را امروز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف پیش بینی کرده اند.

مرکز هواشناسی استان نیز اعلام کرده است یک توده هوای بارانی در استان وجود دارد که با خروج آن از آذربایجان غربی، دمای هوای استان از روز سه شنبه روند نزولی پیدا می کند.

یک سامانه بارشی وارد استان شده که باعث شده امروز بارشهایی در استان به ویژه در نواحی جنوبی رخ دهد.

هواشناسی استان با اعلام اینکه میزان بارشهای ۲۴ ساعت گذشته در ارومیه پنج میلیمتر بود افزوده است شهر اشنویه با بیشترین مقدار بارندگی ها در استان شاهد بارش ۲۶ میلیمتری باران بوده است.

شهر تکاب با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهر چالدران با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر سرد ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آذربایجان غربی از آغاز فصل زراعی امسال شاهد بارندگی های مطلوبی بوده است میانگین بارندگی در استان در فصل پاییز به ۱۲۰ میلی متر می رسد.

کد خبر 2443093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha