۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

بعد از آغاز تمرینات در اصفهان،

اردوی تیم ذوب‌آهن اصفهان در مالزی برگزار می‌شود

اردوی تیم ذوب‌آهن اصفهان در مالزی برگزار می‌شود

اصفهان - تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از آغاز تمرینات خود در اصفهان، اردویی ۱۲ روزه را در کشور مالزی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان بعد از دیدار روز ۲۰ آذر خود مقابل تراکتورسازی تبریز، به مدت دو هفته تعطیل شد و قرار است بازیکنان تیم اصفهانی از روز ۲ دی، تمرینات خود را آغاز کنند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ذوب‌آهن اصفهان از روز ۲ دی تمرینات خود را آغاز کرده و بعد از یک هفته، برای برگزاری اردوی آماده‌سازی خود، راهی مالزی می‌شوند.

قرار است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم اصفهانی از ۱۰ دی اردوی آماده‌سازی ۱۲ روزه خود را آغاز کرده و در این اردو علاوه بر برنامه‌های آماده‌سازی، دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار قرار دهند.

تیم اصفهانی در این اردوی ۱۲ روزه، ۳ دیدار تدارکاتی را در دستور کار داده و قرار است با تیم‌های حاضر در کمپ اردوی خود، دیداری تدارکاتی برگزار کند.

قرار است در این اردو با یکی از تیم‌های ملی کشور مالزی و دو تیم باشگاهی این کشور دیدار تدارکاتی برگزار شود.

علي شجاعي، سرپرست تيم ذوب‌آهن اصفهان با تاييد اين خبر گفت: هنوز به طور دقيق مشخص نيست که ذوب‌آهن با چه تيمي در اردوي مالزي ديدار تدارکاتي برگزار مي‌کند.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شروع خوبی نداشت اما نتایج تیم اصفهانی در هفته‌های بعدی رفته رفته بهبود پیدا کرد و در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر، عملکرد ذوب‌آهن به میزان قابل توجهی رشد داشت.

این تیم اصفهانی در حال حاضر با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

کد خبر 2444714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha