۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

ویسی عنوان کرد:

دست واسطه‌ها از بازار کود کشاورزی قطع می شود

دست واسطه‌ها از بازار کود کشاورزی قطع می شود

لنده - معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توزیع به موقع کود و نظارت بر توزیع آن دست سودجویان و واسطه‌ها از بازار کود قطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله ویسی صبح چهارشنبه در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لنده افزود: مصرف کود شیمیایی متناسب با نوع محصول و فصل کشت از مواردی است که باید به کشاورزان اطلاع‌رسانی شود.

وی بیان کرد: مصرف بی‌رویه کود شیمیایی در مزارع این استان یکی از آسیبهایی است که باید با تبیین مصرف بهینه از آن جلوگیری شود.

ویسی همچنین به استعدادهای شهرستان لنده در بخش باغبانی اشاره کرد و افزود: در مناطقی از "دلی‌مهرجان" و "دلی‌خیارکار" توسعه باغات باید در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گیرد.

وی همچنین از برنامه‌ريزي اين سازمان براي فعال كردن طرح‌هاي راكد بخش كشاورزي خبر داد و افزود: برای کنترل و مدیریت بهتر هزینه‌ها متناسب با اعتبارات موجود، نظارت بر پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کشت و تولید محصولات استراتژیکی چون گندم و کلزا در اولویت تولید در این استان عنوان کرد و بیان داشت: در کنار این سایر محصولات کشاورزی مورد نیاز نیز کاشته می شود.

وی اظهار داشت: افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی، عزم و همکاری همه‌جانبه می‌طلبد و تنها در این صورت است که بخش کشاورزی در عمل آسیب نخواهد دید.

ویسی ارتباط مستمر با بهره‌برداران، کشاورزان و تولیدکنندگان را  از دیگر اقدامات لازمی دانست که باید در این دوره با جدیت و مدیریت بهتری دنبال شود.
 

کد خبر 2445043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha