۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۹

زرین‌کلاه خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی موادمخدر دربوشهر/ جمع‌آوری معتادان وخرده فروشان

اجرای طرح پاکسازی موادمخدر دربوشهر/ جمع‌آوری معتادان وخرده فروشان

بوشهر - رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مواد مخدر در استان، از جمع‌آوری معتادان تابلو و خرده‌فروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید زرین‌کلاه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با مواد مخدر، اظهار داشت: امنیت اجتماعی یکی از خواسته‌های بحق مردم استان بوشهر است که پلیس مبارزه با مواد مخدر با تمام توان در این مسیر حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: اشرافیت پلیس بر وضعیت فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ و همچنین اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی مختلف شاهدیم که مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر تغییر کرده است.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر از کشف بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: طرح‌های امنیت محله محور در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی ۲۴ ساعته در استان بوشهر، بیان داشت: در قالب اجرای این طرح تعداد زیادی از معتادان تابلو و خرده‌فروشان در سطح استان بوشهر جمع‌آوری شدند.

زرین‌کلاه ادامه داد: این افراد پس از اخد مجوز قضایی از مراجع ذی‌صلاح شناسایی و دستگیر شدند و این طرح‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت تا شاهد پاکسازی مناطق مختلف باشیم.

وی ادامه داد: در یک عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، با هماهنگی پلیس استان فارس و خوزستان، یک محموله ۴۸ کیلوگرمی مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: در این زمینه با تلاش‌های صورت گرفته یک باند ترانزیت مواد مخدر که در استان‌های بوشهر و فارس و خوزستان قصد پخش مواد مخدر را داشت شناسایی و منهدم شد.

وی تاکید کرد: در این عملیات یک خودرو پراید در خروجی استان فارس شناسایی شد که در محور امیدیه استان خوزستان برای توقیف خودرو اقدام شد که این خودرو قصد فرار داشت ولی پس از شلیک پلیس، متوقف شد.

زرین‌کلاه اضافه کرد: این محموله در صندوق عقب این خودرو جاسازی شده بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.

کد خبر 2445659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha