۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

رئیس مرکز آزمون اعلام کرد:

اعلام آخرین فرصت ثبت نام در کنکورهای ارشد و دكتری دانشگاه آزاد

اعلام آخرین فرصت ثبت نام در کنکورهای ارشد و دكتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به پايان آذرماه نزديك مي شويم و داوطلبان باید هرچه سريعتر برای ثبت نام در آزمون های کارشناسی ارشد و دكتری دانشگاه آزاد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر مجتبی علوي فاضل با بيان این مطلب افزود: به پايان آذرماه نزديك مي شويم و از همین رو از داوطلبان آزمونهاي مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي می خواهیم هرچه سريعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند و ثبت نام خود را به روزهاي آخر موكول نكنند.

وي افزود: متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند. داوطلبان مقطع كارشناسي ارشد 100 رشته/محل را از يك مجموعه امتحاني و متقاضيان مقطع دكتري تخصصي يك رشته را در 40 محل مي توانند انتخاب كنند.

علوي فاضل گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند قبل از خريد كارت اعتباري، حتماً دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه كنند.

وی خاطرنشان كرد: در صورتيكه داوطلبان با سوال يا ابهامي مواجه شدند مي توانند با مراجعه به درگاه الكترونيكي معاونت سنجش و پذيرش به آدرس www.azmoon.org سوال خود را ثبت كنند تا كارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. يكي از اهداف اصلي ما مديريت زمان داوطلبان است بر اين اساس داوطلبان مي توانند به جاي مراجعه فيزيكي، بصورت مجازي سؤالات خود را مطرح و پيگير پاسخ آنها باشند.

کد خبر 2446206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha