۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲

برای بازی با اورلاندو پیراتس؛

ترکیب تیم ملی ایران اعلام شد/ دیدار در قدیمی‌ترین ورزشگاه آفریقا

ترکیب تیم ملی ایران اعلام شد/ دیدار در قدیمی‌ترین ورزشگاه آفریقا

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم "اورلاندو پیراتس" اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 امروز جمعه و در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی به مصاف تیم اورلاندو پیراتس این کشور می‌رود.

کادر فنی تیم ملی برای شروع این بازی یازده بازیکن زیر را انتخاب کرده است:
رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، رضا خانزاده، ووریا غفوری، هاشم بیک‌زاده، حبیب گردانی، ایمان مبعلی، وحید امیری، محمد نوری، مسعود حسن‌زاده و سجاد شهباززاده

از سوی دیگر تیم ملی فوتبال ایران امروز در شرایطی به مصاف تیم اورلاندو پیراتس می رود که این تیم مثل اکثر دیگر تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی از امکانات بسیار خوبی بهره می‌برد.

ورزشگاه "رند" یکی از قدیمی‌‍ترین ورزشگاه‌های فوتبال آفریقای جنوبی است که در سال 1950 در ژوهانسبورگ افتتاح شد. این ورزشگاه 25 سال بعد، میزبان اولین مصاف "سفید" و "سیاه" پوست‌ها بود. البته این دیدار بنا به تاریخچه‌ای که در ورودی این ورزشگاه نصب شده با خشونت به پایان رسیده است.

این ورزشگاه که اکنون تنها به عنوان زمین تمرینی تیم اورلاندو پیراتس مورد استفاده قرار می‌گیرد، 32 هزار نفر گنجایش دارد اما در سال 1965 نزدیک به 40 هزار نفر رکوردی جاودانه را برای این ورزشگاه به ثبت رساندند.

امکانات بدنسازی، رختکن‌های مجهز، اتاق آنالیز و جلسات فنی تنها بخش کوچکی از امکانات این ورزشگاه پیر بود که بدون جستجوی خاصی قابل بررسی بودند.

کد خبر 2446339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha