۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۶

لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور /

ماهان تندیس قم بازی را باخت، تماشاگران اخلاق را

ماهان تندیس قم بازی را باخت، تماشاگران اخلاق را

قم -تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور و در نخستین حضور سرمربی جدید خود شکست خورد اما تماشاگران این تیم نیز اخلاق را باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم و آغازین نیم فصل دوم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه با شکست خانگی و تلخ ماهان تندیس قم برابر منصوری قرچک پیگیری شد تا ماهان تندیس نیم فصل دوم را با ناکامی آغاز کرده و جایگاه خود را در رده دوم جدول از دست داد.

ماهان تندیس قم در شرایطی در سالن ۲هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای منصوری قرچک بود که در پایان نیم فصل نخست هم امتیاز با تاسیسات دریایی صدرنشین، در کورس قهرمانی نیم فصل قرار داشت اما تیم شهید منصوری با قرار گرفتن در نیمه پایین جدول در این بازی به دنبال خلق شگفتی بود.

ماهان تندیس قم در این بازی با ترکیب مسعود ایازی، سعید قاسمی، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی، فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، سید علی اصغر احمدی، حمید رشیدی، ناصر اطمینان، محمد کرمانی و علی فخاران با مربیگری علیرضا رعدی به میدان رفت.

در ترکیب تیم شهید منصوری قرچک، مسعود محمدی، محمدرضا دهقان، میثم ایلانلو، مجید لطیفی، پیمان حفیظی، حمید نصیری، اسماعیل وطنخواه، سید علی کیایی، مهدی رضائیان، حامد عبداللهی و امین مجیدی‌پور با هدایت رضا داورزنی حضور داشتند.

دیدار تیمهای فوتسال ماهان تندیس و شهید منصوری

در این بازی دو تیم در نیمه نخست نمایش جذابی نداشتند و در خلق موقعیت موفقیت چندانی پیدا نکردند اما منصوری توانست با گل دقیقه نهم پیمان حفیظی پیروز از میدان خارج شود گرچه در این نیمه محمد کرمانی یک موقعیت تک به تک را از دست داد و یک بار هم مجید لطیفی توپ را از روی خط دروازه منصوری بیرون کشید.

در آغاز نیمه دوم حمید نصیری کاپیتان تیم شهید منصوری با عبور از کمند سه بازیکن ماهان ف با ایازی تک به تک شد و برای دومین بار دروازه ماهان تندیس را گشود اما ماهان بازگشت باشکوهی به بازی داشت.

گل دیدنی علی اصغر احمدی که با ضربه‌ای تک ضرب و فنی به ثمر رسید اختلاف را به حداقل رساند و سپس مسلم اولاد قباد روی یک حرکت انفرادی با شوتی سنگین گل تساوی بخش را برای قمی‌ها وارد دروازه شهید منصوری کرد.

در دقایق باقی مانده بازی در حالی که ماهان به دنبال گل پیروزی بخش بود، اسماعیل وطنخواه به زیبایی گل سوم شهید منصوری را به ثمر رساند و در آخرین لحظات بازی همین بازیکن گل چهارم منصوری را وارد دروازه مسعود ایازی کرد تا رعدی در نخستین تجربه خود با ماهان بازنده باشد.

در این مسابقه تماشاگران تیم ماهان تندیس به شکل عجیبی ۲ بازیکن قمی تیم شهید منصوری را با الفاظ نامناسبی هدف قرار دادند تا در کنار تیمشان، آن‌ها نیز بازنده اخلاق باشند.

کد خبر 2446354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha