۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۹:۵۲

رضایی در گفتگو با مهر:

کارگاه آموزشی فیلم‌کوتاه با حضور دکتر الستی در کرمانشاه برگزار شد

کارگاه آموزشی فیلم‌کوتاه با حضور دکتر الستی در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه – رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزش "کارگردانی فیلم کوتاه" با حضور دکتر الستی از اساتید فیلم‌سازی ایران در کرمانشاه خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری کارگاه کارگردانی فیلم کوتاه در کرمانشاه خبرداد.

وی افزود: این کارگاه با حضور یکی از اساتید نام آشنای فیلم‌سازی با هدف آشنایی هنرجویان و فیلم‌سازان جوان استان با روش‌های نوین فیلم‌سازی برگزار شد.

رضایی با بیان اینکه در این کارگاه بیش از ۳۰ هنرجوی کرمانشاهی در حال آموزش هستند، عنوان کرد: این کارگاه آموزشی "کارگردانی فیلم کوتاه" از دیروز ( ۲۸ آذرماه) با حضور دکتر الستی از اساتید معروف فیلم‌سازی کشور در حال برگزاری است و عصر امروز(29 آذرماه) به پایان می‌رسد.  

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: این کارگاه به مدت دو روز صبح و بعدازظهر با حضور هنرجویان و علاقه‌مندان فیلم‌سازی در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شده و آموزش‌هایی نظیر اصول فیلم‌سازی فیلم کوتاه داستانی از نظر سکانس، کاراکتر، رخ داد، زمان و مکان، ساختار دراماتیک متکی بر چرخش داستان و ... ارائه شده است.

رضایی  افزود: هم‌چنین در ادامه این آموزش‌ها در روز شنبه(۲۹ آذر)مباحثی در خصوص اصول فیلم‌سازی تجربی از جمله ارزش تکنیک، تجربه با وسایل و تجربه با تزئین آموزش داده می‌شود.

وی گفت: در این کارگاه فیلم‌هایی از هنرجویان و آموزش دیدگان فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان کرمانشاه با موضوع "آسیب شناسی" به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به ذکر است، دکتر احمد الستی از اساتید فیلم‌سازی ایران است که در دانشگاه‌های آمریکا نیز  مباحث فیلم‌سازی را تدریس می‌کند.

کد خبر 2446417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha