۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۸

رحمانی:

احداث پایانه مسافربری در خرم آباد ضروری است/ ثبت 26 هزار تخلف رانندگی

احداث پایانه مسافربری در خرم آباد ضروری است/ ثبت 26 هزار تخلف رانندگی

خرم آباد - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان بر ضرورت احداث پایانه مسافربری در مرکز این استان تاکید کرد.

حسن رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عدم احداث پایانه مسافربری در مرکز لرستان اظهار داشت: متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات موجود در استان عدم وجود یک پایانه مسافربری مطلوب و منظم در مرکز لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه باید این پایانه از سوی مسئولان ذی ربط به شکل مطلوبی احداث و ساماندهی شود عنوان کرد: در این راستا شهرداری خرم آباد باید با اقدامات لازم این وضعیت نابسامان را در مرکز استان اصلاح کند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با بیان اینکه مرکز استان بیشترین حجم مسافر را به خود اختصاص داده است گفت: تردد یک میلیون و ۲۴۷ هزار مسافر در خرم آباد نیازمند وجود یک پایانه مسافربری مطلوب است.

رحمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی لرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱ دوربین ثبت تخلف در سطح محورهای لرستان نصب شده است.

وی از افزایش نصب دوربینهای ثبت تخلفات رانندگی در سطح محورهای لرستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد این دوربینها تا پایان امسال به ۱۶ مورد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان همچنین از نصب ۱۸ دوربین نظارت تصویری در سطح محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد و گفت: استان لرستان در بحث کنترل حوادث رانندگی جاده ای در کشور جزء استانهای برتر بوده به طوریکه با اقدامات لازم در این زمینه میزان واژگونی خودروها در سطح جاده های استان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رحمانی به ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربینهای ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۶ هزار و ۲۳ مورد تخلف رانندگی از طریق این دوربین ها ثبت شده است.

کد خبر 2446673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha