۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

شریعتی مطرح کرد:

لزوم احداث پارکینگ در مدخل های ورودی شهر اصفهان

لزوم احداث پارکینگ در مدخل های ورودی شهر اصفهان

اصفهان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث پارکینگ در مدخل های وروردی شهر اصفهان در زمان حاضر یک نیاز و الزام مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: وجود وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها در شهر و در ساعاتی که کنترل ترافیک نیست سبب تخلفات و ترافیک شده بنابراین باید با کمک مدیریت شهری در مدخل‌های ورودی پارکینگ تعبیه شود.

وی ادامه داد: از آنجائیکه کامیون های موتور دیزلی آلودگی زیادی تولید می کنند بنابراین احداث و تعبیه چنین پارکینگ هایی در مدخل های ورودی شهر اصفهان یک ضرورت است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور کاهش ترافیک و آلودگی لازم است که برای تردد کمتر اتوبوس‌هایی که برای حمل و نقل کارمندان به خارج از شهر مشغول هستند، تمهیداتی اندیشیده شود.

هنوز نتوانستیم الفبای شهر هوشمند را برای شهر تدوین کنیم

وی با اشاره به کمبود پارکینگ در شهر بیان کرد: کمبود پارکینگ در شهر سبب پارک حاشیه‌ای اتومبیل‌ها و در برخی موارد حمل با جرثقیل می‌شود و این در حالی انجام می گیرد که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این وسائل نقلیه توسط راهنمایی و رانندگی جابه‌جا شدند وجود نداشته که سبب سردرگمی مردم می‌شود که باید در این مورد تدبیر مناسبی انجام شود.

شریعتی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اعتقاد بر لزوم حفظ دستاوردهای صنایع‌دستی ادامه داد: با توجه به تولید بهترین فرش‌ها در اصفهان اما هیچ نمایشگاهی در این رابطه وجود نداشته و خواست تولیدکنندگان فرش، نمایشگاهی در این رابطه است.

وی اضافه کرد: باید تمهیدات و امکاناتی نزدیک به مرز برای اسکان زائرین دیده شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید تدابیری برای چشم‌انداز زاینده‌رود انجام گیرد و اگر بندی قبل از هر پل تعبیه شود تمام نقاط زاینده‌رود از آب پر شده و جایی از آن خشک نمی‌ماند، تصریح کرد: هنوز نتوانستیم الفبای شهر هوشمند را برای شهر تدوین کنیم.

وی بیان داشت: باید دوربین‌های بیشتری برای شهر تعبیه شود تا کمک کننده مسائل مختلف در شهر از جمله مسائل امنیتی باشد.

کد خبر 2446782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha