۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

به مناسبت شب یلدا

افزایش ۱۰ درصدی قیمت انار در اصفهان رو به کاهش گذاشت

افزایش ۱۰ درصدی قیمت انار در اصفهان رو به کاهش گذاشت

اصفهان- رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: به مناسبت شب یلدا، افزایش ۱۰ درصدی قیمت انار و خیار کاهش یافت و به قیمت قبلی خود بازگشت.

ناصر اطرج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قیمت انواع میوه در سطح میدان میوه و تره بار اصفهان تا شب یلدا افزایش نمی یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون میدان میوه و تره بار به شدت تحت نظارت و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، صنف و اتحادیه میوه و تره بار است ،ادامه داد: در سطح میدان تمام قیمت ها و میوه ها تحت کنترل است و این در حالی است که با وجود نظارت ها بر قیمت میوه ها در سطح بازارهای شهر ، امکان هرج و مرج  و گران فروشی وجود دارد.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازرسان نیز بر قیمت میوه ها در سطح بازار نظارت می کنند اما به دلیل وسعت شهر نمی توان به طور کامل بر قیمت ها نظارت کرد.

وی افزود: در حال حاضر خیار کیلویی ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان به فروش می رسد و خیار بته ای بین ۱۴۰۰ تا ۱۹۰۰ تومان است.

اطرج اعلام کرد: انار از کیلویی ۲۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی به قیمت موز اشاره کرد و بیان داشت: موز از کیلویی ۲۰۰۰ تا کیلویی ۳ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به کیفیت موز متفاوت است.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان اعلام کرد: قیمت آناناس کارتونی( با تعداد شش تا هفت آناناس)  ۹۵ هزار تومان است و نسبت به درشت و کوچک بودن آن متفاوت است.

وی گفت: در صورتی که خریداران نسبت به قیمت میوه ها در سطح بازار اعتراضی دارند و با گران فروشی مواجه شدند با شماره ۱۲۴ تماس و شکایت خود را اعلام کنند.

اطرج با اشاره به فراوانی انواع میوه در شب یلدا امسال در سطح اصفهان بیان داشت: سعی شد که با وارد کردن انواع میوه ها از سایر استان به اصفهان ، کمبود میوه نداشته باشیم و میوه با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

کد خبر 2446937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha