۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۹

یونسیان به مهر خبر داد:

طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری

طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری

شاهرود - مدیر عامل شرکت دانش بنیان سروشان گفت: اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران با قابلیت شبکه سازی شرکت های دانش بنیان برای این پارک طراحی و منتشر شد.

یونس یونسیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به طراحی اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران اظهار داشت: هدف از طراحی این نرم افزار ایجاد بستری برای کوتاه تر کردن مسیر ارتباطی بین پارک و مخاطبان آن اعم از شرکت های پارکی، مستقر در مرکز رشد و دانش بنیان است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سروشان ايده كاوان كمپاني اپیدمی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: پارک علم و فناوری استان سمنان اولین پارک در سطح کشور است که در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده و در این صنعت پیش قدم بوده است.

یونسیان تصریح کرد: در این برنامه از تمامی تکنولوژی های جدید برای ساخت برنامه ای کاملا سازگار با آی او اس نسخه هفت و با بهترین کارایی و همچنین رابط کاربری بدون هرگونه پیچیدگی و در راستای قوانین شرکت اپل برای قرارگیری برنامه در اپ استور استفاده شده است.

وی ادامه داد: فرآیند ترکیب سازمان های دانش بنیان در ایران با فناوری موبایل و ایجاد اکوسیستم سازمانی همراه محور را می توان نقطه عطفی در حوزه جنبش نرم افزاری و انقلاب علمی و فناورانه در سازمان دانست.

این پژوهشگر افزود: شیوه های کلاسیک و رایج سازمانی می تواند با حرکت در مسیر نقشه کامل فرآیند ترکیب سازمان های چابک و اکوسیستم پرتابل و ایمن به تحول اساسی در نگرش به مفهوم سازمان منجر شود.

یونسیان گفت: سامانه موبایل مدیریت دانش پارک علم و فناوری استان سمنان برنامه ای با زیرساخت ها و ویژگی های متفاوت و نوین در سطح کشور بوده و تفاوت اساسی با نمونه های مشابه و خبرخوان ها دارد که این روزها به عنوان نمونه هایی از برنامه های موبایل در نظر گرفته می شوند و طراحي، پياده سازي و توسعه اين برنامه توسط تيم نرم افزاري شركت دانش بنيان سروشان ايده كاوان كمپاني "اپيدمي" انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت سروشان با در دست داشتن مجوز انتشار رسمی برنامه ها در اپ استور جزء معدود شرکت هایی است که در ایران به شکل کاملا حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند و برنامه پارک علم و فناوری استان سمنان پیوند دریافت نرم افزار (کلیک کنید) نیز تحت لیسانس و مجوز دریافت شده در اپ استور شرکت اپل قرار خواهد گرفت و در سطح بین المللی منتشر خواهد شد.

کد خبر 2446956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha