۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۹

آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ایران باید سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند

ملت ایران باید سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند

شیراز- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران باید سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند تا در صورت تحریم، دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیتالله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی شنبه شب  در  جمع  عزاداران در حرم مطهر شاهچراغ (ع)بیان کرد: امروزه زمان آن فرا رسیده تا دشمنان نظام جمهوری اسالامی را بیشتر بشناسیم زیرا خطرات وهابیت، القاعده وهمچنین نقشه شیطانی آمریکا و انگلیس باید بیشتر بشناسیم تا در صورت وقوع هرگونه تهدید ویا تحریم آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی گفت: در دهه 80 که بمب گذاری در شیراز رخ داد جریان های مختلفی از  دنیای غرب بمب گذاران را حمایت می کردند وامروزه هم همان افراد با نام های دیگر بر گرفته از نقشه های انگلیس وآمریکا در حال تخریب نظام جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد:در روز 16 آذر که مصادف است با روز دانشجویی دانشجویان باید بر علیه آمریکا ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رشادت جوانان نظام جمهوری اسلامی وهمچنین جوانان لبنان،سوریه وعراق را مورد تحسین قرار داد وگفت:امروزه به برکت عاشورا وخون شهدا وهمچنین حماسه آفرینی سپاه قدس و سردار سلیمانی باعث شده هر کجا که نام جوانان  ولایی گفته می شود لرزه به جان دشمنان انداخته می شود.

وی در ادامه به حماسه آفرینی مسلمانان ودیگر ادیان الهی در خلق حماسه تجمع 23میلیونی در کربلا اشاره کرد وافزود:  مسلمانان با راهپیمایی میلیونی خود حماسه دیگر را خلق کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در گذشته شاهد بسیاری از ناملایمتی ها از سوی دشمنان اسلام بودیم که تلاش داشتند با تخریب وبمب گذاری توسط نیروهای وهابیون، کربلا معلی را برای مسلمانان از بین ببرندکه موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام هیچگاه به این موضوع پی نبرده اند که ائمه(ع) در دل مسلمانان ودیگر ادیان الهی جای گرفته است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: بهترین سند برای حقانیت، ادامه دادن  مسیر پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) است که باید برای تدام یافتن این مهم هوشیار تر از گذشته عمل کنیم.

 وی به جنایت های آمریکا اشاره کرد وافزود: در مجلس سنا بیش از 6 میلیون برگ جنایت از این دولت در دنیا رونمایی شد واین مهم بیانگر آن است که آنهایی که دایه دار حقوق بشر هستند بیشترین جنایت را در دنیا دارند.

آیت الله دری نجف آبادی عدالت واقعی را عدل علی (ع) وعدالت اسلام دانست وبیان کرد: اگر بدنبال عدالت واقعی هستیم باید زندگی ائمه(ع) را مرور کنیم.

کد خبر 2447057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha