۲ دی ۱۳۹۳، ۰:۵۱

براي برگزاري جام تختي؛

ميزباني كرمانشاه همچنان در ابهام است

ميزباني كرمانشاه همچنان در ابهام است

سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی جام تختی در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در حالي طي روزهای 23 و 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد كه ميزباني کرمانشاه همچنان در شرايط مبهمي قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، به رغم اعلام آمادگي متوليان كشتي كرمانشاه براي برگزاري سی و پنجمین دوره رقابتهای بین المللی جام تختی در اين شهر،‌هنوز هيچ اقدام رسمي و دلگرم كننده اي از سوي مسئولان سياسي و ورزشي اين استان صورت نگرفته است. اين در حاليست كه رقابتهاي جام تختي امسال با شرايطي متفاوت نسبت به دوره هاي قبلي برگزار خواهد شد،‌چراكه همزمان بايد شاهد رقابتهاي كشتي آزاد،‌فرنگي و پهلواني در اين جام بين المللي باشيم.

به هر حال فدراسيون كشتي همچنان ميزبانان ديگري از استانهاي ديگر را منتظر نگه داشته تا اگر استان كرمانشاه به هر دليل از ميزباني ام تختي انصراف داد، استان ميزبان را تغيير دهد،‌اما اهالي كشتي كرمانشاه همچنان بر اين موضع اصرار دارند كه تمامي اقدامات لازم صورت گرفته و مي توانند به هر شكل ممكن، ميزباني خوبي براي جام تختي امسال باشند.

تا به امروز هيچ خبر رسمي مبني بر قطعيت يا منتفي شدن ميزباني كرمانشاه از سوي فدراسيون كشتي اعلام نشده اما آنچه مسلم است، ادامه سكوت و بي توجهي متوليان ورزشي استان كرمانشاه مي تواند ميزباني را از اين استان رفته و به استان ديگري بسپارد.

به گفته عليرضا رضايي سخنگوي فدراسيون كشتي تاكنون استانهاي آذربایجان شرقی و تهران برای گرفتن میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگي قطعي و رسمي كرده اند و دو استان دیگر نیز در این باره به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده اند.

کد خبر 2447171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha