۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

پیام تسلیت معاونان صدا و سیما به مناسبت درگذشت مرتضی احمدی

پیام تسلیت معاونان صدا و سیما به مناسبت درگذشت مرتضی احمدی

معاون سیما و معاون صدا در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مرتضی احمدی را به جامعه هنری تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تسلیت علی اصغر پورمحمدی معاون سیما آمده است:

درگذشت استاد مرتضی احمدی، هنرمند متعهد، مردمی، خوش خلق، خوش نقش و پیشکسوت در زمینه بازیگری و صداپیشگی را که صدا و بازی او همیشه موجب سرور و ابتهاج مردم بود، به جامعه هنری و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند بزرگ برای آن عزیز گرانمایه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان محترمشان صبر و شکیبایی خواستارم.

پیام تسلیت معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت مرتضی احمدی

در پی درگذشت استاد مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت عرصه رادیو، تلویزیون و سینما محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی این ضایعه را به خانواده این مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

در بخشی از پیام معاون صدا آمده است: شنوندگان رادیو از دیرباز با صدای گرم و صمیمی هنرمند دوست داشتنی مرتضی احمدی انس دیرینه یافتند و همراه با او برنامه‌های رادیو را در زمان‌های مختلف تعقیب می‌کردند و پس از ایجاد دوران نقاهت و کسالت برای وی، خبر سلامتیش را از رادیو پی می‌گرفتند. اما دست یگانه هنرمند عالم، چه هنرمندانه گلچین می‌کند خوب‌های زمین را برای ضیافت آخرت.

فقدان هنرمند مردمی زنده‌یاد مرتضی احمدی را به جامعه هنری، همکاران رادیو و به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم بازماندگان و دوست‌دارانش در این روزها با توسل به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در برابر این مصیبت صبور و شکیبا باشند. روحش شاد و قرین رحمت حق باد.

به گزارش مهر، مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون، بامداد یکشنبه سی‌ام آذرماه، هم‌زمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، در سن 90 سالگی در منزلش درگذشت.

کد خبر 2447509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهادر ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
      0 0
      متن زیبایی نوشته بودن