۱ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶

سروستانی:

بارگاه امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور است

بارگاه امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور است

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: بارگاه نورانی امام رضا (ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت ‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: امام رضا (ع) شخصیت بزرگی هستند که کشور ما این سعادت را پیدا کرد تا این نور الهی را درون خود داده تا ایشان بتوانند یک پایگاه عظیم فرهنگی و معنوی برای کشور ما باشند.

وی گفت: وجود بارگاه نورانی امام رضا (ع) در کشور ما به عنوان یک نگین درخشانی منشأ برکات زیادی است و ملجأ بی پناهان و بسیاری از ارادتمندان به ساحت مقدس خاندان رسالت به شمار می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از القاب شریف حضرت امام رضا (ع) رأفت و مهربانی آن امام بود که ایشان نسبت به ارادتمندان خویش عنایت ویژه ای  داشتند.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: علم ایشان یکی دیگر از القاب شریف آن حضرت به شمار می رود و تاثیر ایشان در ارتقای علمی علوم زمان خویش به نحوی بود که آن حضرت (ع) به عنوان عالم آل محمد ملقب شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امروزه شاهد سخنان ارزشمندی از ایشان هستیم که در بیان مواعظ دینی و اخلاقی به‌ عنوان سرلوحه ای برای زندگی ما قرار دارند و می تواند نقش خود را در تامین رستگاری جامعه بشری ایفا کنند.

وی در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: امیدواریم با معرفت به حضرت امام رضا (ع) بتوانیم قطره ای از معارف ارزشمند و سیره گرانبهای ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و موجبات سعادت و خوشبختی جامعه اسلامی را فراهم کنیم.

کد خبر 2447683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha