۱ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۰

جوابیه گروه خودروسازی سایپا به سخنان قاضی پور درباره خودروهای خارجی

جوابیه گروه خودروسازی سایپا به سخنان قاضی پور درباره خودروهای خارجی

گروه خودروسازی سایپا در جوابیه ای به سخنان نماینده ارومیه در مجلس استفاده مدیران این شرکت از خودروهای بنز و بی ام و را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبر سخنرانی نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه 23/9/93 در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با عنوان «نباید برای خودروی ملت ایران، آمریکا، انگلیس و ژاپن و چین تصمیم بگیرد» که به نقل از رسانه ای دیگر و با عنوان به گزارش خبرگزاری مهر منتشر شده بود، گروه خودروسازی سایپا جوابیه ای را در اختیار این خبرگزاری قرار داد که متن آن به شرح زیر است:

1- براساس تماسی که با آقای قاضی‌پور گرفته شده، ایشان اعلام کرده‌اند که چنین سخنانی نگفته‌اند و موارد درج شده به نقل از ایشان کذب می‌باشد.

2- مدیران شرکت سایپا خودروهای تولیدی این شرکت را سوار می‌شوند و اعلام اینکه مدیران سایپا بنز و بی‌ام‌و سوار می‌شوند کذب محض بوده و خودروهای یاد شده نه در اموال شرکت سایپا و نه در اموال شخصی مدیریت سایپا وجود ندارد.

3- شرکت سایپا یک شرکت سهامی عام است که سهامداران آن مردم عزیز هستند و تمام تصمیمات و عملکرد این شرکت براساس منافع سهامداران می‌باشد.

4- مدیران شرکت سایپا این حق را برای خود محفوظ می‌دانند که در صورت لزوم، این مطلب خلاف واقع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

کد خبر 2447718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha