۱ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۲۹

لیگ بر‌تر والیبال نوجوانان کشور/

تیم والیبال سفیر قم مغلوب شهرداری اراک شد

تیم والیبال سفیر قم مغلوب شهرداری اراک شد

قم - تیم والیبال نوجوانان سفیر قم در ادامه مسابقات لیگ بر‌تر والیبال نوجوانان کشور مغلوب شهرداری اراک شد و نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال نوجوانان سفیر قم در پنجمین دیدار از فصل جدید مسابقات لیگ والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه در قم، برابر شهرداری اراک بازنده از میدان خارج شد تا به کار خود در این دوره از مسابقات خاتمه دهد.

در پنجمین روز از بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست ۳ مسابقه و در گروه دوم نیز ۲ بازی برگزار شد که با چهارمین شکست نماینده قم همراه بود.

در دور پنجم این مسابقات تیم سفیر قم به دیدار تیم والیبال شهرداری اراک رفت و در یک بازی نزدیک و فشرده، با نتیجه ۳ بر ۲ تسلیم حریف خود شد تا راهی به مرحله دوم پیدا نکند.

در نخستین روز این رقابت‌ها و در دیداری از گروه نخست مقدماتی تیم سفیر قم به مصاف تیم شهدای ۱۵ خرداد پیشوا رفت و در حالی که جدال آن‌ها ۴ گیم به طول انجامید و در جریان بازی نیز رقابت آن‌ها نزدیک و نفس‌گیر بود سرانجام تیم سفیر قم با حساب ۳ بر یک بازی را وگذار کرد.

در روز دوم این مسابقات نیز تیم سفیر قم برابر پدافند اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از صعود فاصله گرفت اما پیروزی سفیر در بازی سوم و با نتیجه ۳ بر ۲ بر شهرداری نیشابور، سفیر را به صعود امیدوار کرد.

سفیر در چهارمین بازی خود ۳ بر صفر به کاله آمل باخت و در ‌‌نهایت با شکست در بازی ۵ گیمه برابر شهرداری اراک با ناکامی به کار خود خاتمه داد.

مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور نیز در قم برگزار شد که در پایان رقابت ۷ تیم سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب آهن اصفهان، تیم سفیر قم با کسب رتبه پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد و نتوانست از گروه خود صعود کند.

کد خبر 2447869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha