۲ دی ۱۳۹۳، ۰:۳۱

با پیروزی مقابل یوونتوس؛

ناپولی قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد

ناپولی قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد

تیم فوتبال ناپولی با پیروزی مقابل یوونتوس در ضربات پنالتی فاتح سوپرکاپ ایتالیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی دوشنبه شب دیدار سوپرکاپ فوتبال ایتالیا را در شهر دوحه قطر برگزار کردند که این بازی جذاب و دیدنی در پایان 120 دقیقه وقت معمول و اضافی با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت تا اینکه در ضربات پنالتی تیم ناپولی با وجود درخشش فوق‌العاده بوفون 6 بر 5 پیروز شد تا فاتح سوپرکاپ ایتالیا شود.

یوونتوس خیلی سریع و در دقیقه 5 بازی روی حرکت ته‌وز به گل رسید و در ادامه نیمه نخست با وجود حملات احساس ناپولی دروازه خود را بسته نگه داشت تا با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم و در دقیقه 68 بود که گونزالو ایگواین کار را به تساوی کشاند. پس از آن دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در پایان 90 دقیقه تساوی یک بر یک رقم خورد.

با شروع وقت اول اضافی بار دیگر کارلوس ته‌وز یوونتوس را پیش انداخت. گل این مهاجم آرژانتینی در دقیقه 106 به ثمر رسید. یوونتوس در آستانه قهرمانی قرار گرفته بود اما ایگواین در دقیقه 118 بار دیگر گلزنی کرد تا بازی برای دومین بار به تساوی کشانده شود و ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوش این بازی مهیج شود.

در ضربات پنالتی بوفون دروازه بان تیم یوونتوس درخشش فوق العاده‌ای داشت و چندین ضربه بازیکنان ناپولی را مهار کرد امام هر بار بازیکنان یووه ضربه خود را مهار کردند تا اینکه در نهمین ضربه کولی بالی توانست بوفون را تسلیم کند و در مقابل پادووین از یوونتوس ضربه خود را از دست داد تا ناپولی جشن قهرمانی را برپا کند.

کد خبر 2447931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha