۳ دی ۱۳۹۳، ۹:۰۵

بعد از تهدید کره شمالی

«مصاحبه» فیلمنامه‌خوانی می‌شود/ بار سینمای آمریکا بر دوش تئاتر

«مصاحبه» فیلمنامه‌خوانی می‌شود/ بار سینمای آمریکا بر دوش تئاتر

فیلم جنجالی «مصاحبه» بعد از لغو اکران عمومی در سینماهای آمریکا به احتمال زیاد در کریسمس نیز اکران نمی‌شود اما فیلمنامه اثر قرار است در همان زمان در تئاتر نیویورک به صورت زنده خوانش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تئاتر «Treehouse» میزبان فیلمنامه‌خوانی زنده فیلم «مصاحبه» می‌شود. داده‌های وب سایت این مجموعه تئاتری حاکی از آن است که قصد از این اجرا، ارائه یک بیانیه شخصی است.

در بخش رویدادهای وب‌سایت تئاتر «Treehouse» نیویورک آمده است: 

«در بروز اتفاقات اخیر حول فیلم جنجالی «مصاحبه»، احساس می‌شود که آزادی بیان به صورت اجتناب ناپذیر و وحشتناکی تهدید شده است. این فرصتی است که مردم با هم و به نام آزادی بیان، در مخالفت با کسانی که این آزادی را تهدید می‌کنند، متحد شوند.»

راب ریس کارگردان هنری کمپانی تئاتر «Treehouse» از بنی شکنر که ارائه دهنده ایده‌ این پروژه بوده، خواسته تا طرحی را بر اساس متن «مصاحبه» را به آن‌ها ارائه دهد ولی هنوز مشخص نیست این طرح چگونه است.

شکنر می‌خواهد به همراه کمدین‌های مرد، دیو هنسلی و شون پروتا این خوانش زنده را اجرا کند. این 3 هنرمند عضو «گروه همشهری‌های نیکوکار» هستند.

راب ریس گفت که هنوز کمپانی سونی واکنشی به این برنامه کمپانی تئاتر «Treehouse» نشان نداده است. ریس اعلام کرد که قطعا بلیت‌های این رویداد به صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرد تا بسیاری از مردم این شانس را داشته باشند که بدون تضعیف شدن حق‌شان، تماشاگر این برنامه باشند.

کد خبر 2448104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha